Wręczono ponad 50 nagród i wyróżnień w kilkudziesięciu kategoriach produktowych oraz klasyfikacji open (obejmującej cały rynek materiałów budowlanych w Polsce). W wydarzeniu uczestniczyło blisko 100 przedstawicieli największych producentów materiałów budowlanych w Polsce, stowarzyszeń branżowych i mediów.
Pomysłodawcą i organizatorem Rankingu Budowlana Marka Roku jest firma ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku - istniejący od 1996 roku instytut, który jest liderem badań marketingowych dla przedsiębiorstw z sektora budowlanego. Tytuły i wyróżnienia Budowlanej Marki Roku są przyznawane wg kryteriów częstotliwości stosowania marki, najwyższej jakości i najlepszej relacji ceny do jakości. Tytuły Championa marki uzyskują dzięki wieloletniemu uznaniu użytkowników.
Analiza spontanicznych wypowiedzi badanych fachowców wskazuje na najwyższy obiektywizm i wyróżnia Ranking spośród wszystkich konkursów w branży. Wyniki badania w formie wyczerpujących raportów rynkowych obejmujących segment rynku, na którym funkcjonuje dana marka, są przekazywane Laureatom. Dzięki temu Budowlana Marka Roku 2014 to nie tylko skuteczne narzędzie promocyjne, ale i marketingowe, dzięki wiedzy zebranej i przeanalizowanej przez badaczy.
Ranking jest przedsięwzięciem o coraz większym zasięgu, co jest jego siłą? O opinię zwróciliśmy się do Joanny Florczak-Czujwid - Kierownika Projektu Budowlana Marka Roku 2014.
Od 10-ciu lat przeprowadzamy badania, na podstawie których formułujemy klasyfikację Budowlanej Marki Roku. Przedsięwzięcie z roku na rok jest coraz mocniej nagłaśniane nie tylko przez nas i patronów wydarzenia, ale przede wszystkim przez samych Laureatów. Zdobycie statuetki lub wyróżnienia to dowód uznania fachowców - bezpośrednich klientów producentów materiałów budowlanych. Zatem firmy cenią sobie to trofeum w sposób wyjątkowy. Poszerzamy portfolio segmentów badanych na potrzeby Rankingu gdyż rynek tego wymaga, technologie przynoszą nowe rozwiązania, które kilka lat temu jeszcze nie były dostępne. Jesteśmy pełni uznania dla rozwoju, który dokonuje się w Polsce, i który możemy wspierać.
Podczas Gali ogłoszone zostało uroczyście nawiązanie aliansu strategicznego pomiędzy firmami ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku i Brian Tracy International Consulting. Sam Brian Tracy przekazał słowa powitania i gratulacji skierowane do uczestników spotkania w formie video. Współpraca między dwoma organizacjami umożliwi firmom skorzystanie z badań i szkoleń dostarczających rozwiązań komunikacyjnych, obsługi klienta, sprzedażowych i HR.
Małgorzata Walczak-Gomuła (Prezes Zarządu ASM) i Grzegorz Pytkowski (Prezes Rady Nadzorczej BTI) |
Ceremonię uświetnił występ Marian Opani oraz pokaz taneczny formacji Dance Project. Po odebraniu przez Laureatów nagród i złożeniu sobie wzajemnych gratulacji oraz podziękowań uczestnicy Gali mieli okazję świętować oraz bawić się na parkiecie, zorganizowane zostały dla nich warsztaty taneczne.
Gratulujemy Zwycięzcom i życzymy, aby otrzymane tytuły przyczyniły się do podkreślania wysokiej jakości produktów oraz uznania ze strony fachowców.. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi wynikami tegorocznej i poprzednich edycji rankingu oraz szczegółami regulaminu przyszłorocznej edycji na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl. Zachęcamy do rywalizacji i wzięcia udziału w rankingu Budowlana Marka Roku 2015.
Dodaj komentarz