Laur Klienta 2009 dla marki Caparol

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 4-5 minut
aktualizacja: 2009-12-18 00:00:00
Laur Klienta 2009 dla marki Caparol
Srebrny „Laur Klienta 2009” to tegoroczne wyróżnienie dla marki Caparol w kategorii „FARBY”. Klienci po raz kolejny docenili i wybrali jakość produktów spod znaku słonia,  potwierdzając w ten sposób ich renomę na polskim rynku. Trudno o lepszy prezent na 15 urodziny firmy Caparol w Polsce!

Laur Klienta 2009 dla marki Caparol Konkurs „Laur Klienta” to jeden z największych i najbardziej prestiżowych programów konsumenckich, który organizowany jest w naszym kraju od pięciu lat. Co roku, w wielu różnych kategoriach, Klienci wybierają firmy, produkty i usługi obecne na rynku, które w sposób najbardziej efektywny i zadowalający spełniły ich oczekiwania.

 

Tegoroczny konkurs i zaszczytny Srebrny Laur są tym bardziej wyjątkowe dla firmy Caparol z powodu znacznego spowolnienia gospodarczego, jakie stało się udziałem setek firm budowlanych i wnętrzarskich na całym świecie.  Międzynarodowy kryzys ekonomiczny, który dotkliwie ugodził właśnie w tą branżę, był często bezpośrednią przyczyną  całkowitego zniknięcia z rynku lub znacznego spadku sprzedaży produktów i usług oferowanych przez największe korporacje i firmy budowlane na świecie.

Tymczasem, firma Caparol zanotowała we wrześniu br. rekordową w swojej historii sprzedaż produktów w Polsce, a potwierdzeniem powszechnego uznania i zaufania ze strony jej Klientów jest właśnie prestiżowy Srebrny „Laur Klienta 2009”, przyznany firmie w kategorii „FARBY”.

 

Caparol, marka firmowana znakiem kolorowego słonia, jest obecnie jednym z wiodących na świecie producentów farb i ekologicznych materiałów wykończeniowych. Historia grupy rozpoczęła się w 1895 r. w Ober-Ramstadt koło Frankfurtu nad Menem, gdzie otwarto pierwszą fabrykę farb budowlanych.

Dzięki stałemu poszerzaniu liczby produktów, rozległym inwestycjom, a także najwyższym standardom jakościowym, firma osiągnęła w swojej branży status europejskiego lidera. Jest obecna niemal w całej Europie, a także w wielu innych miejscach świata. Posiada nowoczesne zakłady produkcyjne w Niemczech, Austrii, Francji, Włoszech, Szwecji, Rosji, Polsce, Białorusi, na Ukrainie, w Gruzji, Rumunii, Dubaju oraz w Chinach.

 

W 1994 r. firma otworzyła przedstawicielstwo w Polsce. W krótkim czasie biuro handlowe zostało rozbudowane o sieć magazynów w całym kraju. W 2005 r. spółka zainicjowała w Polsce budowę fabryki, która powstała w Kleszczowskiej Strefie Przemysłowej. 

W roku 2009 Caparol znalazł się w prestiżowym gronie Diamentów Forbesa – przedsiębiorstw, które w ostatnich trzech latach najbardziej dynamicznie zwiększały swoją wartość na rynku.

 

Srebrny „Laur Klienta 2009”, jakim uhonorowano farby produkowane przez firmę Caparol, jest jednak z perspektywy władz spółki jednym z najbardziej wartościowych, bo przyznanym przez konsumentów, wyróżnieniem dla jej działalności.

Tak wysoka ocena jakości farb i systemów ociepleń oraz ogromne zainteresowanie, jakim cieszą się wśród Klientów nowatorskie salony sprzedaży i doradztwa Color House marki Caparol, są świadectwem niesłabnącej popularności oraz zaufania dla firmy. To również dodatkowy powód, by wychodzić naprzeciw oczekiwaniom Klienta z jeszcze szerszą i ciekawszą ofertą produktów.  

 

Firma powiązana:
Caparol Polska Sp. z o.o.

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Jakim preparatem zabezpieczyć drewniany dom dla zwierząt?
Jakim preparatem zabezpieczyć drewniany dom dla zwierząt?
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!