Śnieżka nagrodzona w badaniu marek PremiumBrand 2010

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 2-3 minuty
aktualizacja: 2012-12-09 23:00:00
Śnieżka nagrodzona w badaniu marek PremiumBrand 2010
FFiL Śnieżka SA już po raz kolejny potwierdziła wysoką reputację. W badaniu marek PremiumBrand 2010 zajęła bardzo wysoką 6 pozycję wśród wszystkich nagrodzonych marek, a zdecydowanie najwyższą spośród marek w swojej branży.

Śnieżka nagrodzona w badaniu marek PremiumBrand 2010 Wysoka reputacja w ocenie konsumentów jest dla nas bardzo ważnym wyróżnieniem i największym motywatorem  do dalszych działań – mówi Tomasz Kosiński, Z-ca Dyrektora ds. Marketingu FFiL Śnieżka SA. Ten prestiżowy tytuł i znalezienie się w tak zacnym gronie laureatów to ogromny zaszczyt dla firmy – dodaje Kosiński.

 

PremiumBrand to jedyny w Polsce projekt certyfikujący reputację marek i firm. Prowadzony jest od 2006 roku. Badania były realizowane na przełomie kwietnia i maja 2010r. Metodologia przewidywała badanie marek w 5 wymiarach reputacji: referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne oraz marka jako pracodawca.

 

Organizatorem PremiumBrand jest agencja MMT Management, realizację badania przeprowadził instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC. Reputacja, jako złożone socjologicznie zjawisko, badana jest na podstawie specjalnej metodologii, opracowanej przez profesor psychologii i ekspert w dziedzinie zachowań konsumentów.

 

Firma powiązana:
MAGNAT

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Jakim preparatem zabezpieczyć drewniany dom dla zwierząt?
Jakim preparatem zabezpieczyć drewniany dom dla zwierząt?
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!