Budujemy Dom
Wykańczanie / Chemia budowlana / Aktualności

Nowy wizerunek firmy Henkel

Henkel wprowadza na całym świecie nowy wizerunek graficzny oraz nowe hasło przewodnie: "Henkel  - Excellence is our passion".

Nowe hasło odzwierciedla wszystko to, co charakteryzuje naszą firmę, marki oraz ludzi pracujących w Henklu: dążenie do doskonałości we wszystkich obszarach działania - powiedział Kasper Rorsted, prezes zarządu firmy Henkel.

W połączeniu z nowym systemem identyfikacji wizualnej hasło to przyczyni się do dalszego wzmocnienia wizerunku marki Henkel na całym świecie.

Wdrażanie nowego wizerunku graficznego rozpocznie się w lutym - zostanie on zastosowany w publikacjach zewnętrznych (takich jak sprawozdanie roczne i oferty pracy), wewnętrznych (takich jak magazyn dla pracowników), na stronach internetowych i intranetowych oraz w materiałach prezentowanych przez firmę Henkel na konferencjach, targach i wystawach.

 

Nowy wizerunek firmy Henkel

 

Podstawowym elementem wizerunku marki Henkel jest doskonale znane logo firmy, które ma długoletnią tradycję. Owal w kolorze firmowej czerwieni pojawił się po raz pierwszy na opakowaniu produktu marki Henkel w 1907 roku, a nazwa Henkel została w nim umieszczona w 1920 roku. Zarówno logo jak i wizerunek graficzny firmy były korygowane i unowocześniane w późniejszym okresie, po raz ostatni w 2002 roku.

Najważniejszymi elementami nowego wizerunku graficznego firmy są nowoczesny układ, przejrzyste ilustracje, dynamiczna kolorystyka oparta na czerwieni i bieli oraz delikatniejsze elementy typograficzne - wyjaśnia Carsten Tilger, szef Działu Komunikacji Korporacyjnej firmy Henkel.

Nowy system identyfikacji wizualnej i nowe hasło przewodnie podkreślają międzynarodowy sukces Henkla - firmy oferującej znane marki i technologie i zatrudniającej wysoce zmotywowanych pracowników, którzy z  pasją starają się dostarczać klientom najdoskonalsze rozwiązania.

 

Firma powiązana: Henkel Polska
aktualizacja: 2012-12-10

Dodaj komentarz

Nowe centra dekoracji wnętrz i fasad Lakma w Opolu i Gdyni
Nowe centra dekoracji wnętrz i fasad Lakma w Opolu i Gdyni Producent chemii budowlanej Lakma SAT przeprowadził gruntowną metamorfozę swoich obiektów sprzedażowych. Od maja br. Centra w Opolu i Gdyni ...
Klej żelowy ATLAS ULTRA GEOFLEX S1
Klej żelowy ATLAS ULTRA GEOFLEX S1 Wyjątkowe właściwości i niemal nieograniczone zastosowania to najważniejsze, ale nie jedyne cechy produktów wykorzystujących innowacyjną ...
Farba o efekcie rdzy - nowość od Francesco Guardi Collezione
Farba o efekcie rdzy - nowość od Francesco Guardi Collezione Najnowsza propozycja marki Francesco Guardi Collezione to farba, która imituje "zardzewiałe" powierzchnie. Uzyskany efekt idealnie wpisuje ...
Najbardziej znane marki
Kleje do płytek ceramicznych - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Masy samopoziomujące - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Budujemy Dom
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera BudujemyDom.pl i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie miesięcznika "Budujemy Dom".
W każdy czwartek otrzymasz darmowy
poradnik budowlany, a w nim:
  • aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego,
  • porady budowlane,
  • najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl,
  • zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie
    w pełnej wersji.

Czas na wnętrze