ATLAS po raz ósmy z tytułem Superbrand

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 4-5 minut
aktualizacja: 2013-11-29 09:56:10
ATLAS po raz ósmy z tytułem Superbrand

Znamy już laureatów 8. edycji konkursu Superbrands. Marka ATLAS zdobyła prestiżowy tytuł kolejny rok z rzędu jako jedna z najsilniejszych, najbardziej rozpoznawanych i szanowanych marek. Jednocześnie, podobnie jak w roku ubiegłym, została nagrodzona tytułem "Created in Poland Superbrands" jako znana, szanowana i polecana przez konsumentów i ekspertów polska marka.

Organizacja Superbrands wraz z firmą badawczą ARC Rynek i Opinia przeprowadziły we wrześniu badania konsumenckie obejmujące 15.000 respondentów. Uczestnicy odpowiadali na pytania o znajomość marek oraz skłonność do ich polecenia. Oceniono ponad 2000 brandów w 26 kategoriach głównych i 85 podkategoriach. Po pierwszym etapie, skrócona lista marek, które uzyskały najwyższe oceny, trafiła do ekspertów z Rady Marek Superbrands. W skład gremium wchodzi ponad 40 specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, reklamy, public relations, komunikacji i brandingu. Oceniali oni wizerunek i siłę marek w poszczególnych kategoriach branżowych na polskim rynku.

Wśród marek o szczególnie silnym wizerunku i wysokiej rozpoznawalności, w kategorii "artykuły budowlane i wykończeniowe" znalazła się na pierwszym miejscu marka ATLAS – coroczny zdobywca prestiżowego tytułu od samych początków istnienia polskiej edycji konkursu.

Dodatkowo, najsilniejsza polska marka budowlana została wyróżniona nagrodą "Created in Poland Superbrands" jako jeden z najbardziej rozpoznawanych i najczęściej polecanych rodzimych brandów. O tytuł "Created in Poland" (przyznany marce ATLAS również w ubiegłym roku) mogą się ubiegać marki, które swój początek miały w Polsce (bez względu na pochodzenie kapitału czy miejsce produkcji).

Wręczenie statuetek nastąpi w maju 2014 r. podczas uroczystej gali.

Marka ATLAS reprezentuje to, czym jest dojrzały, świadomy i odnoszący sukcesy polski biznes – komentuje wyniki Henryk Siodmok, Prezes Zarządu Grupy ATLAS. – To marka tworzona z myślą o realnych potrzebach rynku i indywidualnych klientów, marka nieustająca w doskonaleniu, szczera w komunikacji, wywodząca się uniwersalnych wartości jak oddanie pracy, uczciwość i szacunek do odbiorców, współtworząca pozytywny i profesjonalny wizerunek Polski. Tym bardziej cieszy nas nie tylko tytuł Superbrand, ale i Created in Poland Superbrand.

Superbrands to powstała w Wielkiej Brytanii w 1964 r. niezależna światowa organizacja promująca ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację marek, które osiągnęły światowy sukces. Tytuł Superbrands stał się rozpoznawalnym znakiem sukcesu marki, wpływając na popularność produktów oznaczonych logotypem organizacji. Superbrands działa obecnie w 87 krajach – w Polsce od 2005 roku (gdzie jest największym badaniem konsumenckim brandów). Jej wyłączonym przedstawicielem w naszym kraju jest agencja New Communications.

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Jakim preparatem zabezpieczyć drewniany dom dla zwierząt?
Jakim preparatem zabezpieczyć drewniany dom dla zwierząt?
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!