Budujemy Dom
Wykańczanie / Chemia budowlana / Aktualności

#DodajKoloru i odmaluj Centrum Onkologii razem z AkzoNobel i farbami Dulux

AkzoNobel, producent m.in. farb Dulux, zainaugurował ogólnopolską akcję #DodajKoloru, która ma na celu odmalowanie zniszczonych przestrzeni Centrum Onkologii w Warszawie. Firma wyjściowo zadeklarowała odnowienie 500 m2 obiektu, ale widząc skalę zapotrzebowania postanowiła włączyć do działania konsumentów oraz influencerów i zachęcić ich do wsparcia akcji za pośrednictwem aplikacji Dulux Visualizer.

#DodajKoloru i odmaluj Centrum Onkologii razem z AkzoNobel i farbami Dulux

W dniach 11.10-11.11.2016 r. każde 100 ściągnięć aplikacji Dulux Visualizer lub udostępnień zdjęcia z oficjalnym hashtagiem #DodajKoloru, to dodatkowy odmalowany m2 Centrum Onkologii w Warszawie. Postępy kampanii można śledzić na bieżąco na stronie www.dulux.pl.

Naszym celem jest to, aby kampania społeczna #DodajKoloru wywołała dyskusję w społeczeństwie nt. roli kolorów w naszym życiu oraz inspirowała środowisko do działania. AkzoNobel dzięki aplikacji Dulux Visualizer, umożliwia klientom zobaczenie koloru na wybranej powierzchni na żywo, jeszcze przed malowaniem i dzielenie się tymi projektami z innymi. W ramach akcji zachęcamy wszystkich do dodawania koloru do wnętrz Centrum Onkologii wirtualnie, ale już wkrótce zaprosimy chętnych na wspólne malowanie – mówił podczas konferencji Maciej Świątek, Dyrektor Zarządzający AkzoNobel w Regionie Centralnej Europy.

AkzoNobel od lat prowadzi w Polsce projekty społeczne w ramach globalnego programu Human Cities, dzięki któremu zrealizowanych zostało przeszło 115 inicjatyw, w których udział wzięło ponad 15 000 uczestników, w tym 300 pracowników firmy. W ostatnim czasie firma m.in. odnowiła Centrum Zdrowia Dziecka, Instytut Matki i Dziecka czy też zaangażowała artystów w stworzenie kreatywnych murali poprawiających jakość otoczenia.

Nie bez powodu inicjatywa #DodajKoloru odbywa się także za pośrednictwem aplikacji Dulux Visualizer. Jest to nowoczesne narzędzie, wykorzystujące technologię AR, które na żywo pokazuje jak kolory będą wyglądać we wnętrzu, ułatwiając konsumentom wybór właściwego koloru. Aplikacja umożliwia także identyfikację koloru z rzeczy codziennych, dzięki czemu kolor automatycznie znajdziemy w palecie ponad 15 000 kolorów farb Dulux. Użytkownicy mogą również sami zaaranżować swoje wybrane przestrzenie, a tym samym wspomóc akcję i nadać cieplejszych barw Centrum Onkologii.

Wielokrotnie prowadzone były badania, w jaki sposób kolor czy światło we wnętrzach wpływają na naszą psychikę czy nastrój. Nie jest więc tajemnicą, że otoczenie, w którym pacjent jest leczony ma wpływ na proces jego dochodzenia do zdrowia. Rozmawiałam z wieloma naszymi Pacjentami, ale i Pracownikami Centrum, i proszę mi wierzyć, że nie jest im obojętne, czy ściana jest szara, żółta czy niebieska. Dlatego powoli, stopniowo, także dzięki takim kampaniom, chcielibyśmy dodać koloru wnętrzom Centrom Onkologii, by nasi Pacjenci czuli się bardziej komfortowo w niewątpliwie trudnej sytuacji, jaką jest walka z nowotworem – powiedziała podczas spotkania Ewelina Kopic-Melillo, rzecznik prasowa Centrum Onkologii w Warszawie.

Kampanię społeczną #DodajKoloru wspierają m.in. Fundacja Rak’n’Roll oraz blogerka modowa Macademian Girl - Tamara Gonzalez Perea. Więcej informacji nt. kampanii społecznej AkzoNobel można szukać na profilach społecznościowych marki Dulux na Facebooku: @DuluxLetsColourPolska, Instagramie: @Dulux_Polska oraz na oficjalnej stronie: www.dulux.pl.

Firma powiązana: Akzo Nobel Decorative Paints
aktualizacja: 2016-10-13

Dodaj komentarz

Olej do Mebli oraz Olej do Tarasów - nowe produkty marki VIDARON
Olej do Mebli oraz Olej do Tarasów - nowe produkty marki VIDARON Piękno oraz ochronę meblom ogrodowym i innym elementom wykończenia czy wyposażenia balkonów i tarasów nadadzą nowe produkty marki VIDARON ...
Hydrofobowa zaprawa do spoinowania BOTAMENT® M 44 NC Power
Hydrofobowa zaprawa do spoinowania BOTAMENT® M 44 NC Power BOTAMENT® M 44 Natural Clean Power jest hydrofobową zaprawą do spoinowania okładzin ceramicznych do 5 mm.
StarSystem Resolution - ekstracienka izolacja cieplna
StarSystem Resolution - ekstracienka izolacja cieplna StarSystem Resolution to najwydajniejszy system ociepleń firmy Baumit dedykowany budynkom wymagającym najbardziej efektywnej termoizolacji ...

Wybieramy farbę do wnętrz - kluczowe parametry

Mnogość producentów, rodzajów powłok i kolorów sprawia, że niełatwo jest zorientować się w ofercie rynkowej farb do wnętrz. Podpowiadamy, na jakie parametry zwrócić uwagę podczas zakupów i jak dopasować je do pomieszczeń.

topowe produkty

Ralston: ekologiczne farby do wnętrz

Ralston to niezależna holenderska firma rodzinna, która od 1916 r. odnosi sukcesy w produkcji i sprzedaży farb w 28 krajach. Nasze sukcesy nie biorą się stąd, że trzymamy się utartych schematów. Wręcz przeciwnie - opracowując nasze produkty, stale łączymy tradycyjne rzemiosło z najnowszymi technologiami i odkryciami.
Najbardziej znane marki
Masy samopoziomujące - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Farby wewnętrzne - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Newsletter BudujemyDom.pl
Zapisz się do naszego bezpłatnego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje prosto na Twoją skrzynkę e-mailową.
Miesięcznik Budujemy Dom - wersja elektroniczna gratis!

Zapisz się na bezpłatny newsletter BudujemyDom.pl, a otrzymasz najnowszy numer miesięcznika Budujemy Dom w wersji elektronicznej.

Dlaczego warto się zapisać?
W każdy czwartek otrzymasz darmowy poradnik budowlany na swój email, a w nim: aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego, porady budowlane, najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl, zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie w pełnej wersji.
x