Budujemy Dom
Stan surowy / Dachy i rynny / Aktualności

Röben: podsumowanie konkursu Bądź aktywny

Poznaliśmy zwycięzców konkursu dla młodzieży "Bądź aktywny", który towarzyszył corocznej akcji fundacji Marcina Gorta MG13 "Szkolny Skills Challenge". Choć uczniowie szkół podstawowych walczyli o nagrody, liczyło się przede wszystkim zwrócenie ich uwagi na korzyści, jakie wynikają z aktywnego trybu życia i zdrowego odżywiania.

Röben: podsumowanie konkursu Bądź aktywny

Akcji "Szkolny Skills Challenge", towarzyszył konkurs "Bądź aktywny", któremu patronowała jedna z największych gwiazd polskiego sportu - Marcin Gortat, koszykarz grający w najlepszej lidze świata - NBA. To okazało się wystarczającą zachętą dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych, będących głównymi odbiorcami projektu: w akcji udział wzięło niemal 3,5 tys. dzieci i ok.100 nauczycieli z 50 szkół podstawowych w całej Polsce.

Celem konkursu dla młodzieży "Bądź aktywny" było zachęcenie dzieci do systematycznej aktywności fizycznej i zwrócenie ich uwagi na rolę zbilansowanej diety jako niezbędnych elementów zdrowego trybu życia. W osiągnięciu tego celu miały pomóc specjalne dzienniczki aktywności rozdawane dzieciom podczas spotkań w szkołach. Wypełnione dzienniczki, wraz ze zgłoszeniem konkursowym obejmującym prezentację sportowych aktywności dziecka, dawały szansę na zdobycie przewidzianych w konkursie nagród – voucherów na sprzęt sportowy do realizacji we wskazanym sklepie internetowym. Do zabawy organizatorzy włączyli również nauczycieli wychowania fizycznego, którzy także mogli powalczyć o voucher na sprzęt sportowy, ale już dla swojej szkoły.

Współpraca naszej firmy z fundacją Marcina Gortata MG13 stwarza okazję do zaangażowania się w akcje mające realny wpływ na kształtowanie pożądanych nawyków u najmłodszych. Stąd też powstał pomysł atrakcyjnego konkursu towarzyszącego dla projektu "Szkolny Skills Challenge", skierowanego zarówno dla uczniów, jak i nauczycieli. Całość miała nie tylko bawić, ale też zachęcić młodzież do zmiany codziennego trybu życia i przyzwyczajeń - podsumowuje Agnieszka Spychała, kierownik działu marketingu firmy Röben.

Firma powiązana: Roben
aktualizacja: 2016-10-03

Dodaj komentarz

Dachówki ceramiczne płaskie - nowoczesność tkwi w prostocie
Dachówki ceramiczne płaskie - nowoczesność tkwi w prostocie Wybór odpowiedniego pokrycia dachowego to spore wyzwanie. Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań. Jednym z nich są, cieszące się coraz ...
Firma Pruszyński wyróżniona w III edycji rankingu Indeks Patriotyzmu Polskiego Biznesu
Firma Pruszyński wyróżniona w III edycji rankingu Indeks Patriotyzmu Polskiego Biznesu Podczas uroczystej gali III edycji rankingu Indeks Patriotyzmu Polskiego Biznesu firma PRUSZYŃSKI Sp. z o.o. otrzymała nagrodę w kategorii ...
Nowość: panele dachówkowe Icopal Quadro
Nowość: panele dachówkowe Icopal Quadro Icopal Quadro jest pierwszą na rynku blachodachówką o płaskim profilu. Wyróżnia ją elegancki minimalizm, precyzyjnie zaprojektowany profil ...
Najbardziej znane marki
Dachówki ceramiczne - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Folie dachowe - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Budujemy Dom
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera BudujemyDom.pl i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie miesięcznika "Budujemy Dom".
W każdy czwartek otrzymasz darmowy
poradnik budowlany, a w nim:
  • aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego,
  • porady budowlane,
  • najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl,
  • zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie
    w pełnej wersji.

Czas na wnętrze