Röben: podsumowanie konkursu Bądź aktywny

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 2-3 minuty
Röben: podsumowanie konkursu Bądź aktywny

Poznaliśmy zwycięzców konkursu dla młodzieży "Bądź aktywny", który towarzyszył corocznej akcji fundacji Marcina Gorta MG13 "Szkolny Skills Challenge". Choć uczniowie szkół podstawowych walczyli o nagrody, liczyło się przede wszystkim zwrócenie ich uwagi na korzyści, jakie wynikają z aktywnego trybu życia i zdrowego odżywiania.

aktualizacja: 2016-10-03 07:07:11

Akcji "Szkolny Skills Challenge", towarzyszył konkurs "Bądź aktywny", któremu patronowała jedna z największych gwiazd polskiego sportu - Marcin Gortat, koszykarz grający w najlepszej lidze świata - NBA. To okazało się wystarczającą zachętą dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych, będących głównymi odbiorcami projektu: w akcji udział wzięło niemal 3,5 tys. dzieci i ok.100 nauczycieli z 50 szkół podstawowych w całej Polsce.

Celem konkursu dla młodzieży "Bądź aktywny" było zachęcenie dzieci do systematycznej aktywności fizycznej i zwrócenie ich uwagi na rolę zbilansowanej diety jako niezbędnych elementów zdrowego trybu życia. W osiągnięciu tego celu miały pomóc specjalne dzienniczki aktywności rozdawane dzieciom podczas spotkań w szkołach. Wypełnione dzienniczki, wraz ze zgłoszeniem konkursowym obejmującym prezentację sportowych aktywności dziecka, dawały szansę na zdobycie przewidzianych w konkursie nagród – voucherów na sprzęt sportowy do realizacji we wskazanym sklepie internetowym. Do zabawy organizatorzy włączyli również nauczycieli wychowania fizycznego, którzy także mogli powalczyć o voucher na sprzęt sportowy, ale już dla swojej szkoły.

Współpraca naszej firmy z fundacją Marcina Gortata MG13 stwarza okazję do zaangażowania się w akcje mające realny wpływ na kształtowanie pożądanych nawyków u najmłodszych. Stąd też powstał pomysł atrakcyjnego konkursu towarzyszącego dla projektu "Szkolny Skills Challenge", skierowanego zarówno dla uczniów, jak i nauczycieli. Całość miała nie tylko bawić, ale też zachęcić młodzież do zmiany codziennego trybu życia i przyzwyczajeń - podsumowuje Agnieszka Spychała, kierownik działu marketingu firmy Röben.

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Montaż systemu rynnowego PVC
Montaż systemu rynnowego PVC
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!