15 września Fakro wyłoniło zwycięzcę konkursu pt. "I Ty możesz zdobyć złoto z Fakro". Pan Mateusz Berski z firmy Tol-Bud z Ostrzeszowa wygrał sztabkę złota o wartości 5 tysięcy złotych. Laureat konkursu jest także autorem hasła: "Pełnia życia, pełnia przestrzeni”, które już zostało wykorzystane w najnowszej reklamie prasowej produktów firmy Fakro.
15 września Fakro wyłoniło zwycięzcę konkursu pt. "I Ty możesz zdobyć złoto z Fakro". Pan Mateusz Berski z firmy Tol-Bud z Ostrzeszowa wygrał sztabkę złota o wartości 5 tysięcy złotych. Laureat konkursu jest także autorem hasła: "Pełnia życia, pełnia przestrzeni”, które już zostało wykorzystane w najnowszej reklamie prasowej produktów firmy Fakro.
Oprócz nagrody głównej tj. sztabki złota można było wygrać m.in. pobyt dla dwóch osób w ośrodku szkoleniowym Activa w Muszynie i bony towarowe.
Konkurs trwał od 29 maja do 14 lipca. Warunkiem uprawniającym do rywalizacji o nagrody było dokonanie w czasie trwania promocji zakupu przez punkt sprzedaży co najmniej 15 sztuk wybranych typów okien dachowych Fakro.
Na zdjęciu: Janusz Komurkiewicz, dyrektor ds. promocji i reklamy Fakro oraz Mateusz Berski, zwycięzca konkursu
Dodaj komentarz