Konkurs pozwalający wyłonić najpopularniejsze na polskim rynku marki, produkty i usługi zorganizowany został już po raz trzeci przez Grupę Media Partner we współpracy merytorycznej z Instytutem Gallupa.
Nagrodzone w konkursie "Laur Klienta 2007" firmy oraz ich produkty i usługi wyłonione zostały na podstawie badań polskiego rynku konsumenckiego. Badania te przeprowadzono za pomocą sondażu telefonicznego i e-mailowego oraz poprzez ankietowanie bezpośrednie.
Pytania w ankietach miały charakter otwarty, w związku z tym badani sami musieli wskazać markę, która ich zdaniem była najlepsza w danej kategorii. Badania były prowadzone cyklicznie od stycznia do czerwca 2007 roku, a liczba respondentów wyniosła ok. 1000 osób.
Może cię zainteresować
Co to jest blachodachówka hybrydowa i jak się ją montuje?
Zasady poprawnego montażu okna dachowego
Pokrycia z kruszywem skalnym, czy to rozwiązanie sprawdzi się na każdym dachu?
Drewno klejone - wszystko co powinieneś wiedzieć
Różnice pomiędzy systemami rynnowymi z PVC i stali powlekanej
BauderECO - ekologiczna termoizolacja dachu
Membrany dachowe premium dla doskonałej izolacji dachu
Zalety i zastosowanie chłodnych dachów SOPREMA
Jakie są zalety blachodachówek z posypką skalną?
Jak podnieść komfort mieszkania na poddaszu?
Jakie odległości zachować montując haki do rynny?
Jak doświetlić pomieszczenia domu z płaskim dachem?
Jaką blachę użyć do wykończenia elewacji?
Płynna membrana Hyperdesmo - system do renowacji wyeksploatowanych pokryć dachowych
Jaka jest trwałość dachu krytego gontem bitumicznym?
Dach płaski wentylowany czy niewentylowany? Które rozwiązanie jest lepsze w budynku mieszkalnym?
Co to są kratownice drewniane i gdzie je stosować?
Jaka papa na deskowanie?
Czy blachodachówka pasuje na dach drewnianego domu?
Jak prawidłowo położyć folię paroizolacyjną?
Nie wyrzucaj pieniędzy w błoto. Oto sposób na obniżenie podatku od deszczu
Skuteczna hydroizolacja dachu płaskiego za pomocą membrany PVC
Prawidłowa wentylacja dachu wykonanego z pokrycia stalowego
Konstrukcyjne łuki z drewna gięto-klejonego
Bezpieczne poddasze - niepalna wełna i ogniochronne płyty g-k
Jakie wybrać rolety do okien dachowych?
Jak obrobić komin z blachy trapezowej?
Rynny stalowe - czy to dobry wybór?
Czym pokryć nowoczesny dom o bryle stodoły?
Co jest ważne przy układaniu blachy dachowej z posypką skalną?
Zobacz więcej
Zwiń
Papa termozgrzewalna CZARNA MAMBA, która uzyskała tytuł "Odkrycie Roku 2007" jest wysokiej jakości rozwiązaniem technicznym służącym do hydroizolacji obiektów budowlanych i inżynieryjnych. Jest produkowana na najnowocześniejszej w Europie linii produkcyjnej zainstalowanej w fabryce w Międzyrzeczu. Asortyment pap CZARNA MAMBA sięga od wysokiej jakości pap modyfikowanych typu MAX do pap oksydowanych. W ofercie pap CZARNA MAMBA ważną rolę odgrywają także produkty specjalistyczne, jak: CZARNA MAMBA Perfor do modernizacji warstwy hydroizolacji dachów płaskich, CZARNA MAMBA Mostowa do zastosowań drogowych czy CZARNA MAMBA Fire Resist stosowana do hydroizolacji obiektów o specjalnych wymaganiach ogniowych.
Szwajcarska firma Swisspor (działająca od blisko 60 lat) jest międzynarodowym producentem materiałów termo- i hydroizolacyjnych. W Polsce firma jest obecna od 1999 roku. Ma trzy fabryki styropianu i jedną fabrykę pap termozgrzewalnych.
Dodaj komentarz