Budujemy Dom
Wokół domu / Garaż / Aktualności

Łukasz Piszczek Ambasadorem marki KRISPOL

KRISPOL, czołowy producent bram, okien i rolet, zaprezentował Ambasadora marki. Został nim Łukasz Piszczek, jeden z najwybitniejszych piłkarzy i Reprezentant Polski.

Łukasz Piszczek Ambasadorem marki KRISPOL
KRISPOL przedstawił postać nowego Ambasadora na konferencji specjalnej, która odbyła się w piątek 3 czerwca z udziałem kluczowych Partnerów Handlowych firmy. Jako Ambasador marki, Łukasz Piszczek będzie wspierał długofalową kampanię promocyjną prowadzoną pod hasłem "KRISPOL – gwarancja spokoju". Celem kampanii jest umocnienie wizerunku firmy jako dostawcy najwyższej jakości, kompleksowych rozwiązań dla domu.

Łukasz Piszczek należy do światowej czołówki piłkarzy. To niekwestionowana gwiazda najlepszej na świecie klubowej ligi piłki nożnej – Bundesligi. W tym roku niemieccy kibice wybrali go najlepszym prawym obrońcą kończącego się sezonu. Jest także jednym z filarów Reprezentacji Polski na zbliżających się Mistrzostwach Europy EURO 2016.

Współpraca z Łukaszem Piszczkiem to przemyślany krok. Polska stała się w ostatnim czasie największym europejskim eksporterem stolarki. Jesteśmy w gronie firm, które dołożyły swoją cegiełkę do tego sukcesu – podkreśla Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy firmy. - Z roku na rok zwiększamy skalę sprzedaży eksportowej, a rynek naszych zachodnich sąsiadów jest dla nas jednym z najważniejszych. Stąd decyzja o wyborze na Ambasadora marki - Łukasza Piszczka – sportowca rozpoznawalnego nie tylko Polsce, ale w całej Europie. To klasa sama w sobie i gwarancja spełnienia najwyższych wymagań i oczekiwań – podobnie jak produkty KRISPOL.

Łukasz Piszczek Ambasadorem marki KRISPOL

Pozytywne emocje związane ze sportem towarzyszą naszej marce od lat. Teraz przyszła pora, aby wynieść związaną ze sportem komunikację marketingową na jeszcze wyższy poziom. Kampania "KRISPOL – gwarancja spokoju" z udziałem naszego Ambasadora obejmie wiele przestrzeni, w tym oczywiście Internet i sieć salonów sprzedaży - mówi Katarzyna Kozłowska, Kierownik Marketingu. - Bardzo cieszymy się ze współpracy z Łukaszem. Przy wyborze jego postaci duże znaczenie miały nie tylko jego fantastyczne sukcesy sportowe, ale też fakt, że jest sympatycznym, rodzinnym człowiekiem, oddającym wartości naszej marki.

W dniu konferencji specjalnej marki KRISPOL trwały już zaawansowane przygotowania Reprezentacji Polski do EURO. Łukasz Piszczek przygotował jednak niespodziankę dla gości spotkania – specjalne nagranie, w którym przedstawił się jako nowy Ambasador marki, a także dodał: "Jako obrońca od lat staranie decyduję z kim gram, dlatego cieszę się, że dołączyłem do zespołu Krispol. Przez najbliższe miesiące będę wspierał kampanię "Krispol - Gwarancja spokoju" i działania rynkowe marki.

Przedstawiamy film prezentujący Łukasza Piszczka w roli Ambasadora KRISPOL:



Firma powiązana: Krispol
aktualizacja: 2016-09-30

Dodaj komentarz

Dobudowa wiaty garażowej - nawierzchnia, konstrukcja i zadaszenie

Wiata garażowa nie zastąpi, co prawda, ogrzewanego garażu, ale dostatecznie ochroni samochód przed promieniami słońca, śniegiem oraz zamarzającą na szybach mżawką. Możemy ją postawić jako wolno stającą, z dala od domu, lub też przylegającą do jednej ze ścian budynku. Całkowicie otwartą lub "zabudowaną" ażurową ścianką, która będzie oparciem dla roślin pnących, pełniących funkcję dodatkowej ochrony przed warunkami atmosferycznymi.

topowe produkty

Bramy garażowe Normstahl

Normstahl to renomowana marka oferująca najwyższej jakości innowacyjne i zautomatyzowane systemy wejściowe przeznaczone do zastosowań domowych i przemysłowych. Bogata oferta trwałych produktów Normstahl - bezpiecznych, prostych w instalacji i wyjątkowo łatwych w obsłudze - jest obecna na rynku od 1946 r.
Najbardziej znane marki
Bramy garażowe - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Monterzy firmy Hörmann z certyfikatami
Monterzy firmy Hörmann z certyfikatami Czternastu monterów bram i drzwi firmy Hörmann uzyskało status DOBRYCH MONTERÓW. Ich nazwiska zostaną umieszczone w wyszukiwarce internetowej ...
Automatyczne bramy garażowe WIŚNIOWSKI z nowym napędem METRO
Automatyczne bramy garażowe WIŚNIOWSKI z nowym napędem METRO Firma WIŚNIOWSKI przy współpracy z Somfy proponuje produkt, który sprosta najwyższym wymaganiom – automatyczne bramy garażowe z nowym napędem METRO.
Krispol uruchomił zimową Promocję bez VAT
Krispol uruchomił zimową Promocję bez VAT KRISPOL, producent bram, okien i rolet, przedstawił promocję zimową na produkty "wolne od VAT".
Zamknij okno x
Newsletter
Zapisz się do naszego bezpłatnego newslettera i otrzymuj najświeższe
informacje prosto na Twoją skrzynkę e-mailową.
Budujemy Dom - wersja elektroniczna gratis!
Zapisz się na bezpłatny newsletter BudujemyDom.pl, a otrzymasz najnowszy numer miesięcznika Budujemy Dom w wersji elektronicznej.     
Dlaczego warto się zapisać?
W każdy czwartek otrzymasz darmowy poradnik budowlany na swój email, a w nim:
- aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego;
- porady budowlane;
- najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl; - zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie w pełnej wersji.
Zapisz się do newslettera
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Newsletter BudujemyDom.pl
Zapisz się do naszego bezpłatnego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje prosto na Twoją skrzynkę e-mailową.
Miesięcznik Budujemy Dom - wersja elektroniczna gratis!

Zapisz się na bezpłatny newsletter BudujemyDom.pl, a otrzymasz najnowszy numer miesięcznika Budujemy Dom w wersji elektronicznej.

Dlaczego warto się zapisać?
W każdy czwartek otrzymasz darmowy poradnik budowlany na swój email, a w nim: aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego, porady budowlane, najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl, zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie w pełnej wersji.
x