Firma WIŚNIOWSKI wspiera małych pacjentów Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 4-5 minut
Firma WIŚNIOWSKI wspiera małych pacjentów Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie

4 września 2017 r. odbyła się konferencja prasowa dotycząca akcji "Razem ratujmy małe serduszka", której inicjatorem i organizatorem jest firma WIŚNIOWSKI. Tym razem celem akcji jest niesienie pomocy małym pacjentom Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie poprzez wsparcie fundacji ScholaCordis. Patronat medialny nad akcja objęło radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sadecki.

aktualizacja: 2017-09-07 05:09:02

"Razem ratujmy małe serduszka" to najnowsza akcja w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu firmy WIŚNIOWSKI. Wspólnie z Partnerami Handlowymi firma dołoży wszelkich starań, aby zebrać jak największą ilość środków na wsparcie Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie, gdzie codziennie toczy się walka o życie małych pacjentów. Niektóre z nich można byłoby z pewnością określić mianem cudu.

O samej idei akcji, o potrzebach fundacji oraz o konieczności wspierania tych inicjatyw dyskutowano podczas poniedziałkowej konferencji prasowej w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria. O wyzwaniach, zebranym uczestnikom konferencji opowiadali: Krystyna Baran - prezes firmy WIŚNIOWSKI, Katarzyna Swiderska – dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI i profesor Janusz Skalski – kierownik Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej IP UJ CM - ambasador akcji. Spotkanie poprowadził dziennikarz Filip Chajzer.

Krystyna Baran prezes firmy WIŚNIOWSKI

Firma WIŚNIOWSKI istnieje od 28 lat. Od samego początku wspiera rożne, ważne inicjatywy. Tym razem chcemy umożliwić utrzymanie standardów leczenia i jednocześnie wspierać rozwój Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej, na co niezbędne jest ciągle wzbogacanie sprzętowe oddziału. To wymaga ogromnych nakładów finansowych. Dlatego zainicjowaliśmy te akcje i zachęcamy do przyłączenia się do niej. Wierzymy, ze wspólne działania pozwolą na bardziej skuteczna realizacje celu, a co za tym idzie więcej uratowanych dziecięcych serduszek. - podkreśla Krystyna Baran prezes firmy WIŚNIOWSKI.

Z mocą i determinacja firma WIŚNIOWSKI wkracza w jesienny czas, inspirując do działania coraz szersze grono odbiorców, w tym również swoich klientów i partnerów handlowych. Skłonić do tego ma atrakcyjna promocja, w ramach której zyskają jedni i drudzy, a każdy z pewnością odczuje satysfakcje z niesienia pomocy dzieciom.

Konferencja prasowa dotycząca akcji "Razem ratujmy małe serduszka"

W ofercie promocyjnej klienci mogą skorzystać ze specjalnych warunków zakupu bram, drzwi i ogrodzeń marki WIŚNIOWSKI w wersji smartCONNECTED. Dzięki temu nowoczesna technologia Inteligentnego Domu jest na wyciągniecie reki i działa nie tylko na rzecz większego komfortu i bezpieczeństwa użytkowników, ale także na rzecz małych pacjentów Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie. Konferencja prasowa była preludium do kolejnych działań, które planuje firma WIŚNIOWSKI w najbliższym czasie. Patronat medialny nad akcja objęło radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sądecki.

Wszystkich, którzy nie mogli uczestniczyć w spotkaniu, zapraszamy na fanpage marki WIŚNIOWSKI na Facebooku, gdzie dostępna jest relacja ze spotkania a poniżej filmowy skrót ze spotkania.

Firma powiązana:
WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły