Budujemy Dom
Instalacje / Kotły i podgrzewacze / Aktualności

DD Assistance - program rozszerzonej gwarancji De Dietrich

W celu zwiększenia komfortu życia i niezależności użytkowników urządzeń grzewczych De Dietrich Technika Grzewcza Sp. z o.o. wprowadza na polski rynek program przedłużonej gwarancji pod nazwą De Dietrich Assistance.

DD Assistance - program rozszerzonej gwarancji De Dietrich

De Dietrich Assistance (DD Assistance) to program dodatkowej, przedłużonej gwarancji na wybrane urządzenia grzewcze marki De Dietrich i BAXI. Oferowany jest w Polsce dla tych użytkowników, którym nie wystarcza podstawowy okres gwarancji (np. 2 lata) bezawaryjnego działania urządzeń, przewidziany przez producenta.

Założenia i wymogi programu DD Assistance znajdują się w pisemnej Umowie którą użytkownik zawiera z De Dietrich Technika Grzewcza Sp. z o.o. Podpisanie umowy i wykupienie DD Assistance pozwala wydłużyć okres bezpiecznego i komfortowego użytkowania produktów marki De Dietrich/BAXI. Umowa gwarantuje, po upływie okresu podstawowej gwarancji, dalszą opiekę ze strony producenta nad właściwym funkcjonowaniem urządzenia. W ramach umowy, w przypadku awarii nie z winy użytkownika, producent zapewnia diagnostykę urządzenia, usunięcie usterek, wymianę określonych części zamiennych i przywrócenie go do pracy.

Grupy urządzeń objętych DD Assistance, okresy wydłużonej gwarancji oraz koszty programu są zawarte w tabeli dostępnej na stronie www.dedietrich.pl. Umowę można zawrzeć na okres 1 roku i przedłużać dwukrotnie na kolejny rok (do 3 lat wydłużonej gwarancji).

Opłata za przystąpienie do programu pokrywa koszt dojazdu serwisanta do użytkownika, koszt wymienianych części zamiennych i koszt robocizny podczas naprawy urządzenia. Opłata nie pokrywa kosztów części szybko zużywających się (np. dysze, uszczelki, elektrody, bezpieczniki, fotoelementy), kosztów badania jakości, składu chemicznego oraz parametrów wody w instalacji i kosztów corocznych przeglądów obowiązkowych. Program DD Assistance nie obejmuje wymienników kotłów, które już w okresie gwarancji podstawowej objęte są gwarancją Producenta taką samą lub dłuższą niż określona w programie DD Assistance (np. 5, 7, 8 lat).

Program obowiązuje od 1 lipca 2016 roku i obejmuje urządzenia uruchomione od 1 stycznia 2015 roku. Co ważne, zakup urządzenia musi nastąpić w autoryzowanym punkcie sprzedaży, jego uruchomienie musi zostać wykonane przez autoryzowanego instalatora/serwisanta, a karta gwarancyjna zarejestrowana w Systemie Kart Gwarancyjnych producenta. Warunkiem obowiązywania przedłużonej gwarancji jest terminowe wykonywane odpłatnych przeglądów w okresie gwarancji podstawowej przez autoryzowany serwis.

Chęć zawarcia umowy DD Assistance użytkownik powinien zgłosić do spółki De Dietrich Technika Grzewcza na specjalnym formularzu przygotowanym na stronie gwarancje2.dedietrich.pl.

Szczegółowe informacje dotyczące sposobu zawarcia umowy i jej warunków znajdują się na stronie www.dedietrich.pl i u Przedstawicieli Handlowych.

aktualizacja: 2016-12-28

Dodaj komentarz

Błędy podczas remontu instalacji grzewczej

Remont instalacji grzewczej kojarzymy przede wszystkim z wymianą kotła lub grzejników. Jakich błędów powinniśmy uniknąć podczas remontu instalacji?

topowe produkty

Podgrzewacze wody OSO HOTWATER

W związku z tym, że ciepła woda jest potrzebna wszędzie, producenci urządzeń do jej podgrzewania prześcigają się w wymyślaniu produktów służących do tego celu. Na rynku znajduje się wiele podgrzewaczy różniących się sposobem działania, źródłem wykorzystywanej do podgrzewania energii oraz materiałem, z jakiego zostały wykonane i osprzętem.
Najbardziej znane marki
Kotły gazowe - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Kotły na paliwo stałe - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Immergas sponsorem Mistrza Polski w rugby Master Pharm Budowlani SA Łódź
Immergas sponsorem Mistrza Polski w rugby Master Pharm Budowlani SA Łódź 13 marca 2017 spółka Immergas podpisała umowę sponsorską z zespołem Mistrza Polski w rugby Master Pharm Budowlani SA Łódź. Logo firmy ...
Prestiżowy Laur Klienta dla Immergas Polska
Prestiżowy Laur Klienta dla Immergas Polska Immergas, producent i dostawca kotłów gazowych w Polsce, został wyróżniony godłem TOP MARKA w kategorii "Polska jakość branży budowlanej ...
Nowe Biuro Obsługi Klienta marki Buderus
Nowe Biuro Obsługi Klienta marki Buderus Buderus oferuje nową usługę dla osób zainteresowanych urządzeniami marki. Nowo utworzone Biuro Obsługi Klienta umożliwia uzyskanie informacji ...
Zamknij okno x
Newsletter
Zapisz się do naszego bezpłatnego newslettera i otrzymuj najświeższe
informacje prosto na Twoją skrzynkę e-mailową.
Budujemy Dom - wersja elektroniczna gratis!
Zapisz się na bezpłatny newsletter BudujemyDom.pl, a otrzymasz najnowszy numer miesięcznika Budujemy Dom w wersji elektronicznej.     
Dlaczego warto się zapisać?
W każdy czwartek otrzymasz darmowy poradnik budowlany na swój email, a w nim:
- aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego;
- porady budowlane;
- najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl; - zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie w pełnej wersji.
Zapisz się do newslettera
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Newsletter BudujemyDom.pl
Zapisz się do naszego bezpłatnego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje prosto na Twoją skrzynkę e-mailową.
Miesięcznik Budujemy Dom - wersja elektroniczna gratis!

Zapisz się na bezpłatny newsletter BudujemyDom.pl, a otrzymasz najnowszy numer miesięcznika Budujemy Dom w wersji elektronicznej.

Dlaczego warto się zapisać?
W każdy czwartek otrzymasz darmowy poradnik budowlany na swój email, a w nim: aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego, porady budowlane, najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl, zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie w pełnej wersji.
x