Budujemy Dom
Wnętrza / Łazienka / Aktualności

Relacja z konferencji prasowej GEBERIT

Relacja z konferencji prasowej GEBERIT

16.04.2013 r. w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie odbyła się konferencja prasowa firmy Geberit. Miejsce spotkania wybrano nieprzypadkowo – IWP to bowiem miejsce, w którym design spotyka się z nowoczesną technologią... a takie są nowości Geberit. Gośćmi konferencji było blisko 50 osób z kręgu mediów branżowych, wnętrzarskich i life stylowych.

Otwierając konferencję Andrzej Dobrut, dyrektor zarządzający stojący na czele polskiego oddziału Geberit od 18 lat, przedstawił wyniki spółki w skali globalnej i opowiedział o jej obecnej pozycji. Wystąpienie zakończyła krótka prognoza na bieżący rok, w której podkreślone zostało, że mimo mało optymistycznych nastrojów w branży, Geberit podąża precyzyjnie zaplanowaną ścieżką i z sukcesem realizuje krok po kroku swoje plany. 

Warto przy tej okazji zaznaczyć, że Grupa Geberit jest liderem europejskiego rynku w dziedzinie technologii sanitarnej i globalnym dostawcą realizującym sprzedaż o wartości 2,1 miliarda CHF. Zatrudnia 6 000 pracowników w 41 krajach na całym świecie. Polska spółka Geberit odnotowała wzrost o 8% w stosunku do zeszłego roku.

Kolejnym prelegentem była Katarzyna Rzehak, dyrektor kreatywna IWP, która wprowadziła zebranych w tematykę historii designu w łazienkach oraz omówiła najnowsze trendy w tej dziedzinie.

Z kolei Marcin Ilski, coach oraz trener rozwoju osobistego i biznesu, zaprezentował wyniki badania TOALETOWO – KOMFORTOWO dotyczącego higieny osobistej przeprowadzonego z inicjatywy Geberit w 12 krajach. Okazało się, że Polska jest otwarta na zmiany zachowań i przyzwyczajeń związanych z korzystaniem z toalety.

Co interesujące, najwyżej spośród przebadanych narodowości cenimy sobie czystość i komfort w kontekście higieny osobistej. Aż 89% respondentów uważa je za bardzo ważne, a niewiele mniej, bo - 80% deklaruje już teraz chęć zakupu toalety myjącej.

Odpowiedzią firmy Geberit na takie zapotrzebowanie rynku jest jej najnowszy produkt, czyli toaleta myjąca Aqua Clean SELA. Urządzenie to łączy w sobie prosty i elegancki design (projekt Matteo Thuna) oraz nowoczesną funkcjonalność. Goście obecni na konferencji mogli przekonać się, że SELA swoim wyglądem nie przypomina typowych toalet myjących, wpisując się doskonale w trendy współczesnego designu.

Inne ważne atuty SELI to nieskomplikowany montaż, łatwa obsługa oraz wygodne użytkowanie. Prezentujący nowości Adam Pilich dyrektor działu PM zwrócił również uwagę na to że, SELA została zaprojektowana tak, aby można ukryć w niej elementy instalacyjne i odpowiadające za jej funkcje myjące.

Pokazano również najnowsze wersje przycisków spłukujących Sigma 50 i Sigma 10 wpisujących się swym wyglądem w nowoczesne wzornictwo i wymagające oczekiwania klientów.

Gościem specjalnym konferencji był Bartek Ostałowski – kierowca rajdowy, malarz, pasjonat motoryzacji, który na co dzień jest użytkownikiem najnowocześniejszych rozwiązań łazienkowych Geberit, w tym toalety myjącej.

26-letni Bartek Ostałowski jest jedynym na świecie kierowcą z licencją rajdową, który prowadzi samochód stopą po tym, jak przed sześciu laty w wypadku motoryzacyjnym stracił obydwie ręce. Podczas rozmowy z Anną Dąbrowską-Makara, Dyrektorem asortymentu GAC, opowiedział on o swoich doświadczeniach związanych z użytkowaniem produktów Geberit.

Firma powiązana: GEBERIT
aktualizacja: 2013-04-23

Dodaj komentarz

Zobacz też:

Prof. Ewa Kuryłowicz o współpracy z marką KLUDI
Prof. Ewa Kuryłowicz o współpracy z marką KLUDI Świętująca w tym roku jubileusz 25-lecia polska spółka KLUDI ma powody do dumy. Silna pozycja marki i zaufanie jakim darzą ją użytkownicy ...
Prysznic od Sanplast - orzeźwienie jak marzenie
Prysznic od Sanplast - orzeźwienie jak marzenie Gdy na dworze trudno jest wytrzymać z powodu upałów, chłodny prysznic staje się szczytem marzeń. Na szczęście nic nie stoi na przeszkodzie, ...
Wanna trapezowa, brodzik i parawan - nowe produkty w ofercie SANPLAST
Wanna trapezowa, brodzik i parawan - nowe produkty w ofercie SANPLAST Kiedy wydaje się, ze w strefie łazienki nie można już iść dalej – wtedy wkraczają konstruktorzy firmy SANPLAST. Dzięki nim powstały ...
Najbardziej znane marki
Ceramika sanitarna - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Budujemy Dom
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera BudujemyDom.pl i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie miesięcznika "Budujemy Dom".
W każdy czwartek otrzymasz darmowy
poradnik budowlany, a w nim:
  • aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego,
  • porady budowlane,
  • najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl,
  • zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie
    w pełnej wersji.

Czas na wnętrze