Ekspozycja Raindance Point we Wrocławiu

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 6-9 minut
aktualizacja: 2009-01-27 10:00:48
Ekspozycja Raindance Point we Wrocławiu
15 stycznia 2009 roku w salonie firmy SANPOL we Wrocławiu odbyła się premiera pierwszej z grupy ekspozycji Raindance Point. Jest to koncepcja ekspozycji inspirowanego naturą,  flagowego programu prysznicowego marki Hansgrohe, którym producent ustanowił nowe standardy w zakresie wzornictwa i funkcji.

Ekspozycja Raindance Point we Wrocławiu Opatentowana przez Hansgrohe technologia napowietrzania strumienia przemieniła kąpiel pod prysznicem w prywatny  rytuał  żywiołów.

Nowatorski projekt doczekał się spektakularnej realizacji dzięki zaangażowaniu firm o ugruntowanej pozycji: Hansgrohe, światowy producent armatury i systemów prysznicowych o ponad  100-letniej tradycji w obszarze innowacji, technologii i designu oraz SANPOL, dynamicznie rozwijająca się firma handlowa z 15 oddziałami w całej Polsce.

Od premiery rynkowej w 2003 roku program Raindance AIR podlega ciągłej, ekspansywnej ewolucji, która stanowiła impuls do opracowania nowej formy prezentacji nowości produktowych. Autorem pomysłu oraz identyfikacji wizualnej innowacyjnej marki ekspozycji, a zarazem kierownikiem projektu Raindance Point jest Filip Mielnik, specjalista ds. marketingu w firmie Hansgrohe.

Aranżacja wnętrz to dzieło studentów Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu: Jacka Gałka, Anety Kostańskiej i Mateusza Płóciennika.

 

Główną zaletą projektu Raindance Point jest modułowość prezentacji gwarantująca jej szybką aktualizację oraz możliwość jej adaptacji do indywidualnych warunków przestrzennych. Dzięki temu, także inne salony partnerskie Hansgrohe w pozostałych miastach, będą mogły rozwijać biznes w oparciu o nową kategorię ekspozycji.

Ekspozycja Raindance Point we Wrocławiu Ekspozycja Raindance Point we Wrocławiu

Na uroczystą premierę pierwszej z grupy ekspozycji Raindance Point do salonu firmy SANPOL we Wrocławiu przybyło ponad 150 gości ze świata architektury i biznesu. Obecni podczas wieczoru prezesi obu firm: Janusz Kasperek (SANPOL) i Lech Mielnik (Hansgrohe) zachęcali do korzystania z Raindance Point jako punktu spotkań - z klientem, partnerem i produktem – a także jako punktu wyjścia dla działań twórczych wokół tematu zdrowia poprzez wodę, w aspekcie architektury i aranżacji wnętrz.

Może cię zainteresować
Jak optycznie powiększyć łazienkę? Instrukcja montażu spłuczki JOMOTech Jaki grzejnik elektryczny do małej łazienki? Wentylatory - istotny element w łazience. Niezmiernie ważny szczegół w kominku Jak czyścić odpływ liniowy - poradnik praktyczny Jak dobrać oświetlenie LED do łazienki? Jak przykleić lustro na ścianie? Silia w łazience i kuchni - udany mariaż art deco i minimalizmu Jak odnowić fugę? Jak prać wełnę? Rosnąca inflacja nie daje spokoju? Dowiedz się, jak oszczędzać wodę i energię w swoim domu Jak powinna wyglądać łazienka bez barier? Ona jest harmonią. Nowa kolekcja ceramiki łazienkowej Roca Jak mądrze zagospodarować przestrzeń pod prysznicem dla wszystkich domowników? Zsyp na pranie w domu Jak dobrać stelaż, misę WC i przyciski do zabudowy podtynkowej w łazience? Nowoczesne aranżacje prysznica Aqua Blocker® - przeciwwodna masa uszczelniająca Ona jest nowoczesna. Nowe technologie w kolekcji ceramiki Roca Jakie oświetlenie zastosować w łazience? Ma być stylowo i funkcjonalnie Funkcjonalna łazienka na poddaszu - praktyczne porady Efektywna hydroizolacja w łazience - jakie uszczelnienia zastosować? Nowoczesna łazienka - inspiracje i pomysły na modny wystrój Na co należy zwrócić uwagę układając płytki ścienne i podłogowe? Baterie podtynkowe - znakomite rozwiązanie dla osób ceniących wygodę oraz nowoczesny design Nowy poziom luksusu - systemy hydromasażu do wanien akrylowych do zabudowy Zasady dobierania baterii do wanien w różnych stylizacjach Zagłębienie wanny spa - jak zrobić to dobrze?
Zobacz więcej Zwiń

 

Firma powiązana:
Hansgrohe

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły