Budujemy Dom
Wnętrza / Łazienka / Aktualności

Ekspozycja Raindance Point we Wrocławiu

15 stycznia 2009 roku w salonie firmy SANPOL we Wrocławiu odbyła się premiera pierwszej z grupy ekspozycji Raindance Point. Jest to koncepcja ekspozycji inspirowanego naturą,  flagowego programu prysznicowego marki Hansgrohe, którym producent ustanowił nowe standardy w zakresie wzornictwa i funkcji.

Ekspozycja Raindance Point we WrocławiuOpatentowana przez Hansgrohe technologia napowietrzania strumienia przemieniła kąpiel pod prysznicem w prywatny  rytuał  żywiołów.

Nowatorski projekt doczekał się spektakularnej realizacji dzięki zaangażowaniu firm o ugruntowanej pozycji: Hansgrohe, światowy producent armatury i systemów prysznicowych o ponad  100-letniej tradycji w obszarze innowacji, technologii i designu oraz SANPOL, dynamicznie rozwijająca się firma handlowa z 15 oddziałami w całej Polsce.

Od premiery rynkowej w 2003 roku program Raindance AIR podlega ciągłej, ekspansywnej ewolucji, która stanowiła impuls do opracowania nowej formy prezentacji nowości produktowych. Autorem pomysłu oraz identyfikacji wizualnej innowacyjnej marki ekspozycji, a zarazem kierownikiem projektu Raindance Point jest Filip Mielnik, specjalista ds. marketingu w firmie Hansgrohe.

Aranżacja wnętrz to dzieło studentów Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu: Jacka Gałka, Anety Kostańskiej i Mateusza Płóciennika.

Główną zaletą projektu Raindance Point jest modułowość prezentacji gwarantująca jej szybką aktualizację oraz możliwość jej adaptacji do indywidualnych warunków przestrzennych. Dzięki temu, także inne salony partnerskie Hansgrohe w pozostałych miastach, będą mogły rozwijać biznes w oparciu o nową kategorię ekspozycji.

Ekspozycja Raindance Point we WrocławiuEkspozycja Raindance Point we Wrocławiu

Na uroczystą premierę pierwszej z grupy ekspozycji Raindance Point do salonu firmy SANPOL we Wrocławiu przybyło ponad 150 gości ze świata architektury i biznesu. Obecni podczas wieczoru prezesi obu firm: Janusz Kasperek (SANPOL) i Lech Mielnik (Hansgrohe) zachęcali do korzystania z Raindance Point jako punktu spotkań - z klientem, partnerem i produktem – a także jako punktu wyjścia dla działań twórczych wokół tematu zdrowia poprzez wodę, w aspekcie architektury i aranżacji wnętrz.

 

Firma powiązana: Hansgrohe
aktualizacja: 2009-01-27

Dodaj komentarz

Zobacz też:

Jakub Szczęsny chętnie zaprojektowałby baterię KLUDI
Jakub Szczęsny chętnie zaprojektowałby baterię KLUDI Byłby to z pewnością ciekawy projekt, dodatkowo uświetniający tegoroczny jubileusz 25-lecia firmy w Polsce. Marka KLUDI, ceniona za design, ...
Prof. Ewa Kuryłowicz o współpracy z marką KLUDI
Prof. Ewa Kuryłowicz o współpracy z marką KLUDI Świętująca w tym roku jubileusz 25-lecia polska spółka KLUDI ma powody do dumy. Silna pozycja marki i zaufanie jakim darzą ją użytkownicy ...
Prysznic od Sanplast - orzeźwienie jak marzenie
Prysznic od Sanplast - orzeźwienie jak marzenie Gdy na dworze trudno jest wytrzymać z powodu upałów, chłodny prysznic staje się szczytem marzeń. Na szczęście nic nie stoi na przeszkodzie, ...
Najbardziej znane marki
Ceramika sanitarna - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Budujemy Dom
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera BudujemyDom.pl i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie miesięcznika "Budujemy Dom".
W każdy czwartek otrzymasz darmowy
poradnik budowlany, a w nim:
  • aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego,
  • porady budowlane,
  • najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl,
  • zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie
    w pełnej wersji.

Czas na wnętrze