Budujemy Dom
Wokół domu / Narzędzia ogrodnicze / Aktualności

Serwis na medal

W styczniu 2006 roku, producent elektronarzędzi, firma Hilti wprowadziła dla swoich Klientów unikalny pakiet serwisowy SERWIS NA CAŁE ŻYCIE. Program składa się z trzech elementów: dożywotniej gwarancji, pakietu "Zero kosztów", ograniczonych kosztów konserwacji.

W styczniu 2006 roku, producent elektronarzędzi, firma Hilti wprowadziła dla swoich Klientów unikalny pakiet serwisowy SERWIS NA CAŁE ŻYCIE. Program składa się z trzech elementów: dożywotniej gwarancji, pakietu "Zero kosztów", ograniczonych kosztów konserwacji.

W ramach dożywotniej gwarancji Hilti zapewnia bezpłatne naprawy przez cały okres użytkowania urządzeń w przypadku wszelkich usterek wynikających z wad fabrycznych i materiałowych. To prawdziwa rewolucja, biorąc pod uwagę, że producenci elektronarzędzi oferują najczęściej gwarancję roczną, dwuletnią lub trzyletnią.

Pakiet „Zero kosztów” oznacza, że od chwili zakupu maszyny przez dwa lata klient Hilti nie ponosi absolutnie żadnych kosztów związanych z konserwacją i serwisowaniem urządzenia. Wymiana szczotek, kabli, uchwytów, przełączników i innych zużywających się elementów jest całkowicie bezpłatna. To jednak nie wszystko. Program Hilti zapewnia także bezpłatne okresowe przeglądy serwisowe, kontrolę maszyny po naprawie oraz bezpłatny odbiór i zwrot urządzenia po naprawie.

Trzecim elementem nowego pakietu serwisowego Hiltiograniczone koszty konserwacji, z których można korzystać po okresie "Zero kosztów". Dzięki tej opcji klient ma pewność, że należność za naprawę nie przekroczy z góry ustalonego limitu dla danego urządzenia. Poza tym Hilti daje trzymiesięczną gwarancję po naprawie, udzielaną na całe urządzenie, a nie tylko na wymienione części, jak w przypadku standardowej oferty.

Rozwiązywanie problemów serwisowych rozpoczyna się od kontaktu z TeleCentrum Hilti, gdzie podając tylko numer seryjny produktu (Hilti nie wymaga okazywania karty gwarancyjnej), szybko i prosto można zgłosić naprawę, uzyskać informację o jej przebiegu, poznać jej koszty. TeleCentrum zorganizuje także odbiór urządzenia od Klienta oraz zadba o to, aby maszyna po naprawie bezpiecznie dotarła pod wskazany – dowolny w kraju – adres. Czas napraw w serwisie Hilti nie powinien przekraczać trzech dni roboczych, włączając w to odbiór i zwrot urządzenia.


aktualizacja: 2012-12-10

Dodaj komentarz

Zestawy do mocowania ceramiki sanitarnej
Zestawy do mocowania ceramiki sanitarnej Gotowe zestawy do mocowania umywalek i misek WC od fischer to wygodne rozwiązanie zarówno dla specjalistów, jak i domowych majsterkowiczów.
Nowe torby narzędziowe YATO
Nowe torby narzędziowe YATO Wygodne, pojemne, poręczne - nowe torby narzędziowe YATO pozwalają na utrzymanie narzędzi w porządku i łatwy transport.
Dyski tarnikowe - nowość w ofercie YATO
Dyski tarnikowe - nowość w ofercie YATO Szlifowanie, frezowanie, cięcie, bruzdowanie – to wszystko potrafią nowe dyski tarnikowe YATO do szlifierek kątowych. Powstały z hartowanej ...
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Budujemy Dom
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera BudujemyDom.pl i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie miesięcznika "Budujemy Dom".
W każdy czwartek otrzymasz darmowy
poradnik budowlany, a w nim:
  • aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego,
  • porady budowlane,
  • najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl,
  • zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie
    w pełnej wersji.

Czas na wnętrze