OKNOPLAST otwiera salon w Mediolanie

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 2-3 minuty
aktualizacja: 2012-12-09 23:00:00
OKNOPLAST otwiera salon w Mediolanie
OKNOPLAST wzmacnia swoją pozycję na rynkach europejskich. W grudniu 2011 r. firma otworzyła kolejny salon sprzedaży we Włoszech, tym razem Mediolanie. Rynek włoski to obecnie drugi po polskim największy rynek zbytu dla OKNOPLAST.

OKNOPLAST otwiera salon w Mediolanie OKNOPLAST wzmacnia swoją pozycję na rynkach europejskich. W grudniu 2011 r. firma otworzyła kolejny salon sprzedaży we Włoszech, tym razem Mediolanie. Rynek włoski to obecnie drugi po polskim największy rynek zbytu dla OKNOPLAST.

 

OKNOPLAST jest obecny we Włoszech od 2007 r.  Produkty krakowskiego producenta można kupić tam w 550 salonach sprzedaży.  Nowo otwarty w Mediolanie salon jest jednym z największych punktów sprzedaży OKNOPLAST we Włoszech.

 

Uroczyste otwarcie salonu w Mediolanie uświetniła swoją obecnością Nina Senicar, popularna we Włoszech prezenterka telewizyjna, aktorka i modelka. Jest ona również  ambasadorką marki OKNOPLAST na rynku włoskim.

 

Włochy to obecnie drugi po polskim rynek sprzedaży dla OKNOPLAST. Sukces  okien OKNOPLAST na rynku włoskim wynika przede wszystkim z połączenia wysokiej jakości produktu z nowoczesnym designem. Klienci szczególnie doceniają estetykę wykonania i dbałość o detale.  Liczymy, że rynek włoski, mimo kryzysu, będzie dalej bardzo dynamicznie się rozwijał. Dlatego planujemy dalszą ekspansję w tym kraju – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.

 

Firma powiązana:
OKNOPLAST

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Instrukcja wymiany uszczelki w ramie okna dachowego
Instrukcja wymiany uszczelki w ramie okna dachowego
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!