Przyznany pod koniec roku złoty Laur Klienta Top Marka 2013 to już trzecie z rzędu takie wyróżnienie dla systemów Schüco i jedenasta nagroda przyznana przez klientów w ramach całego plebiscytu. Jury bierze pod uwagę rozpoznawalność marki, zaufanie konsumentów oraz solidność i jakość.
Godło Laur Klienta - TOP MARKA otrzymują najwyższej jakości produkty i usługi, które na przestrzeni lat znajdują się w prestiżowym gronie zwycięzców. To ostateczny dowód popularności wśród konsumentów oraz najwyższe wyróżnienie w ramach całego programu Laur Konsumenta/ Klienta.
Rozpoznawalność, jaką cieszy się marka Schüco, to przede wszystkim zasługa innowacyjnych produktów i kompleksowego podejścia firmy do potrzeb odbiorców.
Ku zielonemu budownictwu
Jutrem budownictwa są materiały i technologie, które pozwalają zaoszczędzić energię i surowce naturalne. Tylko na przestrzeni 2013 roku firma Schüco wprowadziła na rynek zrównoważone okna i fasady z serii Green, zgodne z zasadami budownictwa przyjaznego środowisku.
Połączenie ekologicznego aluminium z komponentami z surowców odnawialnych to doskonała propozycja w szczególności dla obiektów ubiegających się o prestiżowe certyfikaty BREEAM i LEED. Natomiast klienci indywidualni docenili panoramiczny design nowych przeszkleń przesuwnych z serii Schüco ASS 77 PD o bardzo wąskich ramach i doskonałych właściwościach pod kątem energooszczędności.
W dziedzinie PVC takimi milowymi rozwiązaniami roku były premierowe systemy okienne Schüco Alu Inside i system drzwi przesuwnych Schüco ThermoSlide w standardzie pasywnym. Doskonałym parametrom użytkowym i eleganckiemu designowi wyrobów Schüco towarzyszy niezmiennie wysoka jakość i trwałość, która została dowiedziona w zastosowaniach na całym świecie.
Dodaj komentarz