Budujemy Dom
Stan surowy / Okna i drzwi / Aktualności

OKNOPLAST wspiera profilaktykę nowotworową

OKNOPLAST wspiera profilaktykę nowotworową

Firma OKNOPLAST została oficjalnym partnerem ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Rak. To się leczy!". Spółka będąca czołowym producentem stolarki w Europie od zawsze angażuje się w inicjatywy ważne społecznie, szczególnie wspierając aktywny tryb życia wśród społeczności lokalnych.

Druga edycja kampanii "Rak. To się leczy!" ruszyła 4 lutego 2014 r. w Światowy Dzień Walki z Rakiem. W tej odsłonie organizatorzy, zgodnie z Europejskim Kodeksem Walki z Rakiem, będą namawiać m.in. do rzucenia palenia, zdrowego odżywiania i aktywności fizycznej. Jak podkreślają eksperci ruch jest ważnym czynnikiem profilaktyki nowotworowej. Dla firmy OKNOPLAST, która mocno wspiera działalność sportową, włączenie się w kampanię było naturalnym wyborem.

Wyniki badań wskazują, że aktywny tryb życia zmniejsza ryzyko rozwoju raka. Poza sponsoringiem światowych gigantów piłkarskich jak Inter Mediolan, Olympique Lyon i Borussia Dortmund, od lat wspieramy programy sportowe skierowane do dzieci i młodzieży. Współpracujemy m.in. z Akademią Sportu Progres pod patronatem Jerzego Dudka. W ten sposób staramy się kształtować zdrowe nawyki wśród młodego pokolenia. W OKNOPLAST jesteśmy głęboko przekonani, że firmy odnoszące rynkowe sukcesy mają obowiązek działać na rzecz społeczeństwa - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor ds. Marketingu OKNOPLAST. Spółka uruchomiła właśnie osobną stronę internetową www.oknoplastsport.pl, na której prezentuje aktualności dotyczące swojej działalności sportowej.

Jednym z elementów projektu jest bieg "Przegonić raka". W tym roku zorganizowane zostaną aż 4 takie wyścigi na dystansie 5 km. Weźmie w nich udział reprezentacja OKNOPLAST, która regularnie uczestniczy w maratonach.

Głównym celem kampanii "Rak to się leczy!" jest przekonanie Polaków do badań profilaktycznych i uświadomienie społeczeństwu, że nowotwory można skutecznie leczyć. Dziś wcześnie wykryty rak jest wyleczalny i możliwe jest z nim prowadzenie normalnego aktywnego życia. Kampania ma także zmieniać stereotypy związane z nowotworami.

Znakiem rozpoznawczym OKNOPLAST są odważne działania marketingowe. Jako pierwsza polska firma podjął decyzję o sponsorowaniu słynnego Interu Mediolan. Kampania "Rak to się leczy!" w sposób niebanalny porusza tematykę profilaktyki nowotworowej oraz wykorzystuje innowacyjne formy dotarcia. W ramach projektu stworzono pierwszą
w Polsce aplikację mobilną "Piersi badacze", zachęcającą do profilaktyki i samobadania piersi. Przemysław Saleta, Maciej Jachowski, Radosław Majdan, Tomasz Puzon i Jacek Stachursky, na swoim przykładzie uczą kobiety jak badać piersi.

Kampania pokazuje, że problem nowotworów dotyczy nas wszystkich, w dzisiejszych czasach jest to bowiem choroba niemalże cywilizacyjna. Dlatego nie możemy na ten temat milczeć. Program oswaja z tematyką raka, pokazuje jak o nim rozmawiać i gdzie szukać pomocy. Jednocześnie wykorzystuje nowoczesne metody przekazu – aplikacje mobline, social media, dzięki czemu jest niezwykle angażujący. To z kolei znacznie zwiększa jego skuteczność – mówi Grzegorz Filipek z OKNOPLAST. Najważniejsze, że dzięki takim działaniom, możemy realnie pomóc wielu osobom, które zbadają się i trafią do lekarza we właściwym czasie.

Organizatorzy planują szereg happeningów i spotkań łączących zajęcia sportowe z profilaktyką, w czasie których możliwe będzie wykonanie bezpłatnych badań: mammografii czy badań krwi na obecność wirusa HCV. Podobnie jak w zeszłym roku w akcje zaangażowali się znani aktorzy, sportowcy i ludzie kultury. Kampania obejmie prasę, internet, outdoor
a oraz spoty TV.

Firma powiązana: OKNOPLAST Sp. z o.o.
aktualizacja: 2014-02-05

Dodaj komentarz

Fachowy montaż okien - krok po kroku

Wybór nowych okien nie jest zadaniem, które może nas przerosnąć, pod warunkiem, że uzbroimy się w niezbędną wiedzę. Co innego montaż – ten wymaga już kompetencji i doświadczenia wykonawcy

topowe produkty

Innowacyjne szkła Guardian odpowiedzią na potrzeby inwestorów

Szkło, dzięki wyjątkowym właściwościom - przepuszczalności światła, odporności na działanie czynników atmosferycznych, twardości czy niepalności - znajduje szerokie zastosowanie w budownictwie mieszkaniowym. Guardian przedstawia wiele innowacyjnych rozwiązań, które sprawią, że "domy ze szkła" nie będą już tylko literacką fikcją.
Najbardziej znane marki
Profile okienne - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Okna połaciowe - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Krispol wspiera SOS Wioski Dziecięce
Krispol wspiera SOS Wioski Dziecięce Trudno sobie wyobrazić co czują dzieci, które muszą opuścić dom rodzinny, niepewne swego losu czekają na decyzję sądu. Takimi dziećmi ...
Nowe logo firmy DRUTEX
Nowe logo firmy DRUTEX DRUTEX, wiodący producent okien pionowych w Europie, odświeża swoją markę, poprzez wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej. Rebranding ...
Schüco VentoPlus - wymiana powietrza pod kontrolą
Schüco VentoPlus - wymiana powietrza pod kontrolą W sezonie jesienno-zimowym rozszczelniamy okna i wietrzymy pomieszczenia, co wiąże się z dużą utratą ciepła. Efektywną wentylację przy ...

Czytaj na tabletach gratis
Czas na Wnętrze Budujemy Dom T3 Młody Technik
Zamknij okno x
Newsletter
Zapisz się do naszego bezpłatnego newslettera i otrzymuj najświeższe
informacje prosto na Twoją skrzynkę e-mailową.
Budujemy Dom - wersja elektroniczna gratis!
Zapisz się na bezpłatny newsletter BudujemyDom.pl, a otrzymasz najnowszy numer miesięcznika Budujemy Dom w wersji elektronicznej.     
Dlaczego warto się zapisać?
W każdy czwartek otrzymasz darmowy poradnik budowlany na swój email, a w nim:
- aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego;
- porady budowlane;
- najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl; - zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie w pełnej wersji.
Zapisz się do newslettera
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Newsletter BudujemyDom.pl
Zapisz się do naszego bezpłatnego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje prosto na Twoją skrzynkę e-mailową.
Miesięcznik Budujemy Dom - wersja elektroniczna gratis!

Zapisz się na bezpłatny newsletter BudujemyDom.pl, a otrzymasz najnowszy numer miesięcznika Budujemy Dom w wersji elektronicznej.

Dlaczego warto się zapisać?
W każdy czwartek otrzymasz darmowy poradnik budowlany na swój email, a w nim: aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego, porady budowlane, najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl, zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie w pełnej wersji.
x