Budujemy Dom
Stan surowy / Okna i drzwi / Aktualności

Wiśniowski oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej

Firma Wiśniowski, producent bram, drzwi i ogrodzeń, została oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Dla drużyny narodowej to nowy i ważny partner w drodze do sportowego sukcesu. Dla marki Wiśniowski – istotny element budowania wizerunku firmy, której od 25 lat bliski jest duch rywalizacji. Konkurować i wygrywać kolejne mecze to wspólna cecha polskich sportowców i przedsiębiorców.

Adam Nawałka i Andrzej WiśniowskiPrzygoda firmy Wiśniowski z piłką nożną zaczęła się dużo wcześniej, choć tylko w wymiarze regionalnym. Od wielu lat firma jest bowiem sponsorem MKS Sandecja. Po latach kibicowania nowosądeckiej drużynie przyszedł czas na piłkę w wymiarze reprezentacyjnym.

Na pierwszy wspólny sukces nie trzeba było zresztą długo czekać. Zwycięstwo 7:0 w meczu z Gibraltarem dla reprezentacji Polski to świetny początek eliminacji do EURO 2016. Teraz pozostaje oczekiwanie na wielkie emocje i kolejne bramki w jesiennych meczach z Niemcami, Szkocją i Gruzją. Szczególny wymiar i znaczenie mieć będzie październikowy mecz z mistrzami świata - Niemcami.

Logo marki Wiśniowski, od sierpnia 2014 roku jest widoczne podczas wszystkich meczów reprezentacji rozgrywanych w kraju. Firma ma również prawo posługiwać się znakiem reprezentacji Polski w swoich materiałach marketingowych.

Oprócz wymiaru promocyjnego tytuł oficjalnego partnera reprezentacji narodowej ma dla firmy, ze 100-procentowym polskim kapitałem, również symboliczne znaczenie. Firma Wiśniowski, jako Partner drużyny narodowej podkreśla, iż rywalizacja gospodarcza na międzynarodowym rynku, w której uczestniczy, również jest formą reprezentowania naszego kraju.

Droga i zmagania polskiej reprezentacji na arenie międzynarodowej nie należą do łatwych. To oczywista cecha nie tylko sportowej rywalizacji, a znaczenie tego słowa my akurat wyjątkowo dobrze znamy i rozumiemy. Dlatego wsparcie dla polskiej drużyny jest dla nas sprawą oczywistą. Powinniśmy i chcemy być z naszymi piłkarzami nie tylko kibicując im przed telewizorami. Wierzymy w sukces naszej reprezentacyjnej drużyny i chcemy wspierać polskich piłkarzy – mówi Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu firmy WIŚNIOWSKI.

Role sposnoringu podkreśla również Adam Nawałka, selekcjoner polskiej reprezentacji. W jego opinii odgrywa on coraz większą rolę w sporcie wpływając m.in. na poziom pracy zawodników oraz warunki treningów.

2 października 2014 w Polonia Palace Hotel w Warszawie odbyła się konferencja prasowa pt. "Reprezentujemy Polskę - kibicujemy razem. Synergia sportu i gospodarki" z udziałem m.in. Adama Nawałki, selekcjonera reprezentacji Polski oraz Janusza Basałaja, Dyrektor Departamentu Komunikacji i Mediów w PZPN. Wzięli w niej również udział nowi Partnerzy reprezentacji Andrzej Wiśniowski, właściciel firmy Wiśniowski oraz przedstawiciel Fakro. Swoją obecnością zaszczycił dziennikarzy również Czesław Lang, dyrektor kolarskiego Tour de Pologne.

aktualizacja: 2014-10-07

Dodaj komentarz

SilentClose od GU Polska - bezgłośne zamykanie drzwi tarasowych
SilentClose od GU Polska - bezgłośne zamykanie drzwi tarasowych Ciche i bezpieczne zamykanie drzwi i okien podnoszono-przesuwnych stało się możliwe dzięki najnowszej technologii opracowanej przez grupę GU.
Okna dachowe OKPOL wyróżnione tytułem TOPTEN 2017
Okna dachowe OKPOL wyróżnione tytułem TOPTEN 2017 Współczesna architektura stawia przed producentami materiałów budowlanych coraz wyższe wymagania – zarówno jeśli chodzi o parametry ...
Otwarcie pierwszego w Polsce salonu stolarki pionowej FAKRO INNOVIEW
Otwarcie pierwszego w Polsce salonu stolarki pionowej FAKRO INNOVIEW 22 czerwca 2017 r. w galerii wnętrz Domar we Wrocławiu, podczas 9 Nocy Designu, odbyło się oficjalne otwarcie pierwszego w Polsce salonu ...

Maksymalne wymiary okien dachowych

Jakie maksymalne wymiary mogą mieć okna dachowe wykorzystywane do przeszklenia dużych połaci dachu?

topowe produkty

ALU LOOK, czyli okna prawie doskonałe

Czy charakteryzująca się najlepszymi parametrami technicznymi stolarka okienna może jednocześnie zachwycać estetyką? A dlaczego nie? MS więcej niż OKNA wychodzi naprzeciw wymaganiom swoich klientów i wprowadza na rynek nową linię okienną ALU LOOK, która naśladuje wygląd aluminium.
Najbardziej znane marki
Okna połaciowe - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Drzwi wewnętrzne - ranking rozpoznawalności firm i produktów

Czytaj na tabletach gratis
Czas na Wnętrze Budujemy Dom T3 Młody Technik
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Budujemy Dom
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera BudujemyDom.pl i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie miesięcznika "Budujemy Dom".
W każdy czwartek otrzymasz darmowy
poradnik budowlany, a w nim:
  • aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego,
  • porady budowlane,
  • najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl,
  • zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie
    w pełnej wersji.

Czas na wnętrze