Budujemy Dom
Stan surowy / Okna i drzwi / Aktualności

Nowy logotyp firm EFFECT GLASS i EFFECTOR

Nowy logotyp firm EFFECT GLASS i  EFFECTOR

Firma Effector S.A. zakończyła właśnie z sukcesem prace nad logotypem. Nowa, uaktualniona szata graficzna oraz jasny i czytelny przekaz sprawiają, że całość wygląda bardzo naturalnie, a zarazem nowocześnie.

W pierwszej kolejności prace skoncentrowano na logotypie marki Effector aluminium i szkło. Po jego odświeżeniu przeprojektowano również znak graficzny firmy Effect Glass oraz Effector. Kolorystyka oraz prosta forma grafiki nawiązuje do profili aluminiowych, a jednocześnie do szyb zespolonych, których marka Effector jest znanym producentem. Nowy logotyp odzwierciedla dynamiczny rozwój obydwu firm, które stawiają na nowoczesność i innowacyjność, wspieraną wieloletnim doświadczeniem.

Nowa identyfikacja

Effector specjalizuje się w produkcji i dystrybucji listew i profili aluminiowych, w obróbce elementów aluminiowych, prefabrykatów dla branży stolarki okiennej i drzwiowej oraz szyb zespolonych.  Spółki sprzedające swoje wyroby pod marką Effector od 25-ciu lat cieszą się zaufaniem oraz dużym uznaniem odbiorców. Atuty przedsiębiorstw to elastyczność, umiejętność dostosowania oferty do potrzeb klientów, a także korzystanie z najnowszych technologii. Zmiana identyfikacji wizualnej marki oraz logotypów przedsiębiorstw Effector i Effect Glass jest potwierdzeniem nieustannego rozwoju oraz podążania za najnowszymi trendami.

Graficzny element logotypu nawiązuje do profili aluminiowych, a zarazem do szyb zespolonych. Czytelne logo w intensywnych kolorach: czerwonym i granatowym symbolizuje energię oraz odpowiedzialność. Zawarta w logotypie kolorystyka wiernie odzwierciedla filozofię działania firmy. Kolor czerwony oznacza pasję, a także tworzy solidny fundament i daje energię do dalszych działań w zakresie rozwoju i innowacji. Granat to symbol stabilizacji, porządku oraz odpowiedzialności za podejmowane działania. Wizualizacja graficzna marki oraz obu spółek do niej należących jest teraz jeszcze bardziej spójna i czytelna.

Nowe logotypy to przede wszystkim ukłon w stronę naszych Klientów. Chcemy nie tylko oferować im nowoczesne, wysokiej jakości produkty, ale także utrwalać znak graficzny marki innowacyjnej, która podąża za trendami i sama je wyznacza - mówi Małgorzata Kruk, dyrektor marketingu i promocji w spółce Effector.

Firma powiązana: EFFECTOR S.A.
aktualizacja: 2016-09-30

Dodaj komentarz

Zobacz też:

Fakro na rzecz rozwoju budownictwa
Fakro na rzecz rozwoju budownictwa W dniach 17–22 września br. w Krynicy-Zdroju odbyła się 63 konferencja naukowa Komitetu Inżynierii Lądowej i Wodnej PAN oraz Komitetu ...
Firma FAKRO Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski do 2020 roku
Firma FAKRO Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski do 2020 roku 9 października 2017 r. firma FAKRO i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyli umowę sponsorską. Nowa umowa na mocy której FAKRO nadal ...
Dlaczego parametry techniczne okien są tak skomplikowane?
Dlaczego parametry techniczne okien są tak skomplikowane? Skomplikowane parametry i właściwości techniczne okien dadzą się odczytać każdemu. Wystarczy tylko wiedzieć, na co zwrócić uwagę i ...
Najbardziej znane marki
Okna połaciowe - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Drzwi wewnętrzne - ranking rozpoznawalności firm i produktów

Czytaj na tabletach gratis
Czas na Wnętrze Budujemy Dom T3 Młody Technik
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Budujemy Dom
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera BudujemyDom.pl i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie miesięcznika "Budujemy Dom".
W każdy czwartek otrzymasz darmowy
poradnik budowlany, a w nim:
  • aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego,
  • porady budowlane,
  • najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl,
  • zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie
    w pełnej wersji.

Czas na wnętrze