Budujemy Dom
Stan surowy / Okna i drzwi / Aktualności

Nowe logo firmy DRUTEX

DRUTEX, wiodący producent okien pionowych w Europie, odświeża swoją markę, poprzez wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej. Rebranding marki z okazji 30. rocznicy założenia firmy stanowi element szerszej strategii mającej na celu wzmocnienie globalnego wizerunku przedsiębiorstwa.

Nowe logo firmy DRUTEX

Nowa kreacja marki to wyraz zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach. Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszyć będzie również zmiana dotychczasowego claimu reklamowego na hasło "Engineered for you", które ma być odpowiedzią na globalne aspiracje firmy i jej pozycję rynkową.

Drutex od zawsze znany jest jako firma silna, wiarygodna i inwestująca we własny rozwój. W ciągu minionych ponad trzydziestu lat przedsiębiorstwo zyskało miano lidera na polskim rynku stolarki okienno-drzwiowej i wyznacza standardy w zakresie nowoczesnych rozwiązań okienno-drzwiowych w Europie. Kompleksowa oferta, różnorodność systemów okienno-drzwiowych, sprawny serwis, najkrótsze na rynku terminy realizacji zamówień i indywidualne rozwiązania dopasowane do wymogów poszczególnych rynków i Klientów, to niektóre z najistotniejszych atutów podkreślających strategię działania przedsiębiorstwa. Zmiana wizerunku i odświeżenie marki ma na celu podkreślenie tych aspektów.

Nowe logo Drutex nawiązuje do znaku, który obowiązywał w firmie od 1994 roku. Nowy znak stał się nie tylko bardziej elegancki i nowoczesny, ale też prostszy i bardziej czytelny. Sygnet wykorzystuje budowę litery "D" zaczerpniętą z nazwy marki i odwołuje się poprzez przestrzeń wnętrza litery do najważniejszej grupy produktów DRUTEX-u – okien. Akcentujący żółty kolor nawiązuje do poprzedniej identyfikacji wizualnej, zaś przewaga czerni podkreśla pozycję i wartość firmy Drutex na rynku. Kolor czarny ma też za zadanie podkreślić fundament idei tworzenia okien. Firma od zawsze stawia na indywidualny styl, innowacyjność i elegancję. Dzięki połączeniu nowej kolorystki (kolor czarny) z dotychczasowym żółtym kolorem odzwierciedla ewolucję marki, ale przede wszystkim połączenie tradycji i doświadczenia z postępem.

Nowe logo Drutex symbolizuje różnorodność produktów i nawiązuje przy okazji do nowego początku i dziedzictwa firmy. Ma podkreślić dorobek firmy, ale także kierunek na przyszłość - nowoczesność i rozwój. Projekt nowego logo lepiej odzwierciedla charakter naszej marki. Konsekwentnie przekazuje obietnicę jakości daną naszym klientom. Marka Drutex należy do najbardziej innowacyjnych i najlepiej rozpoznawalnych w Europie w swojej branży. Dlatego w nowej identyfikacji wizualnej koncentrujemy się na tym, co najlepsze z naszej historii, starając się połączyć te wartości z nowoczesnością i dynamiką, odpowiadającą wizerunkowi innowacyjnej firmy będącej liderem rynku – tłumaczy prezes DRUTEX S.A., Leszek Gierszewski.

Zmianom nowego logo i identyfikacji wizualnej towarzyszy również zmiana claimu reklamowego firmy. Dotychczasowe hasło "Drutex- Najlepsze Okna" zostaje zastąpione claimem "Drutex- Engineered for you". Nowe hasło komunikuje w sposób bardziej wyraźny i bezpośredni misję firmy polegającą na dostarczaniu klientom produktów nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie, a jednocześnie "szytych na miarę" i w pełni dopasowanych do indywidualnych potrzeb odbiorców na całym świecie.

Chcemy, aby krótki slogan na polskim i zagranicznych rynkach był wymawiany w języku angielskim, co jest dość popularną praktyką w odniesieniu do marek prowadzących działalność na większości światowych rynków, dla firm o globalnych aspiracjach. Hasło odzwierciedla naszą politykę związaną z tworzeniem produktów w pełni zindywidualizowanych. Nasze produkty tworzone są na indywidualne zamówienie Klienta i ograniczone wyłącznie jego wyobraźnią. Nasza przewaga tkwi w technologii i indywidualnym podejściu do Klienta. Nowy slogan ma tę filozofię podkreślić jeszcze wyraźniej – dodaje prezes Leszek Gierszewski.

Nowe logo może być wykorzystywane zarówno z jak i bez motto "Engineered for you". Sam sygnet występować będzie obecnie jako samodzielny znak rozpoznawczy firmy.

Nowy system komunikacji marketingowej i identyfikacji będzie sukcesywnie wprowadzany w drukach oraz na wszystkich wykorzystywanych do tej pory nośnikach. Drutex stopniowo wprowadzi również przyszłościowy, elegancki i globalny wizerunek marki w swojej sieci partnerów handlowych na całym świecie. Stare logo będzie można jeszcze zobaczyć w niektórych materiałach do wyczerpania zapasów. W przypadku punktów partnerskich okres przejściowy zmiany logo ze starego na nowe będzie wynosił ok. dwóch lat.

Wprowadzeniu nowego logo towarzyszyć będzie kampania reklamowa realizowana zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych. Celem kampanii będzie nie tylko podkreślenie zmiany wizerunku i identyfikacji firmy, ale również wyrażenie indywidualizacji oferty i nowoczesności produktów konstruowanych dla każdego Klienta i dopasowanych do jego preferencji i wyobrażeń.

Kampania reklamowa planowana jest na pierwszy kwartał 2017 r.

Firma powiązana: DRUTEX S.A.
aktualizacja: 2016-12-02

Dodaj komentarz

Wymieniamy drzwi wewnętrzne wraz z ościeżnicą

Drzwi wewnętrznych nie wymienia się co kilka lat, przy kolejnym malowaniu ścian. Ale przy okazji generalnego remontu już raczej tak – modele wytwarzane więcej niż ćwierć wieku temu wyglądem i jakością zasadniczo odbiegają od aktualnej oferty.

topowe produkty

Rolety zewnętrzne Anwis - nowoczesny design i bezpieczeństwo

Zaufaj ekspertowi. Spraw, aby twój dom był energooszczędny i komfortowy. Wybierz rolety zewnętrzne Anwis - nowoczesne i gwarantujace bezpieczeństwo.
Najbardziej znane marki
Profile okienne - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Okna połaciowe - ranking rozpoznawalności firm i produktów
SLEEK - niepowtarzalne bezprzylgowe drzwi o zwiększonej odporności na włamanie
SLEEK - niepowtarzalne bezprzylgowe drzwi o zwiększonej odporności na włamanie SLEEK, to niepowtarzalne bezprzylgowe drzwi o zwiększonej odporności na włamanie z futurystycznymi chowanymi, regulowanymi w trzech płaszczyznach ...
Nowy napęd do osłon przeciwsłonecznych firmy Becker-Antriebe
Nowy napęd do osłon przeciwsłonecznych firmy Becker-Antriebe Firma Becker-Antriebe wprowadza nowy napęd do osłon przeciwsłonecznych ZIP-SCREEN o symbolu E18.
Nowe okna drewniane z linii Cube firmy Stolbud
Nowe okna drewniane z linii Cube firmy Stolbud Nowe okna drewniane z linii Cube firmy Stolbud to innowacyjny system charakteryzujący się nowoczesnym designem, doskonałymi właściwościami ...

Czytaj na tabletach gratis
Czas na Wnętrze Budujemy Dom T3 Młody Technik
Zamknij okno x
Newsletter
Zapisz się do naszego bezpłatnego newslettera i otrzymuj najświeższe
informacje prosto na Twoją skrzynkę e-mailową.
Budujemy Dom - wersja elektroniczna gratis!
Zapisz się na bezpłatny newsletter BudujemyDom.pl, a otrzymasz najnowszy numer miesięcznika Budujemy Dom w wersji elektronicznej.     
Dlaczego warto się zapisać?
W każdy czwartek otrzymasz darmowy poradnik budowlany na swój email, a w nim:
- aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego;
- porady budowlane;
- najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl; - zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie w pełnej wersji.
Zapisz się do newslettera
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Newsletter BudujemyDom.pl
Zapisz się do naszego bezpłatnego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje prosto na Twoją skrzynkę e-mailową.
Miesięcznik Budujemy Dom - wersja elektroniczna gratis!

Zapisz się na bezpłatny newsletter BudujemyDom.pl, a otrzymasz najnowszy numer miesięcznika Budujemy Dom w wersji elektronicznej.

Dlaczego warto się zapisać?
W każdy czwartek otrzymasz darmowy poradnik budowlany na swój email, a w nim: aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego, porady budowlane, najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl, zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie w pełnej wersji.
x