Firma FAKRO Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski do 2020 roku

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 6-9 minut
Firma FAKRO Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski do 2020 roku

9 października 2017 r. firma FAKRO i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyli umowę sponsorską. Nowa umowa na mocy której FAKRO nadal będzie Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski oraz Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski U-21 będzie obowiązywała od 1 sierpnia 2018 roku do 31 lipca 2020. Umowa została podpisana podczas konferencji "FAKRO, PZPN - wspólna droga do sukcesu" zorganizowanej przez firmę FAKRO.

aktualizacja: 2017-10-12 05:51:03

Współpraca z PZPN oraz sponsorowanie reprezentacji Polski daje wiele możliwości, szczególnie firmom, których strategią jest rozwój produktów na rynku międzynarodowym. Z firmą FAKRO współpracujemy już bardzo długo, bo od 2004 roku. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek na świecie, jeden z liderów na światowym rynku okien dachowych, nadal będzie wspierać drużynę narodową, a także reprezentację Polski do lat 21, jako Oficjalny Partner - powiedział podczas konferencji Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.

Sponsorowanie drużyny narodowej sprzyja kojarzeniu marki FAKRO z wolą zwycięstwa, rywalizacją, dynamiką i zdrowiem. FAKRO wybiera prestiżowe działania rangi międzynarodowej, które są odpowiednie do międzynarodowych działań eksportowych. Nasi piłkarze nie zawsze święcili triumfy, jednak FAKRO jest z nimi bez względu na odnoszone sukcesy- skomentował Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. marketingu FAKRO.

Mówiąc o sukcesach gospodarczych FAKRO porównujemy rywalizację na rynku globalnym z gospodarczymi mistrzostwami świata. Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej jest sportowym ambasadorem Polski na arenie międzynarodowej. Firma FAKRO reprezentuje Polskę w gospodarczych mistrzostwach świata. Wierzymy w sukces gospodarczy Polski, podobnie jak kibice wierzą w sukces swojej narodowej drużyny - uzupełnia Janusz Komurkiewicz.

W miarę możliwości Zespół FAKRO uczestniczy w meczach polskiej drużyny piłkarskiej. Także podczas nich reprezentanci firmy spotykają się z partnerami biznesowymi, co buduje partnerskie i tak ważne we współpracy relacje. Jeżeli nasza reprezentacja wygrywa to wszyscy mamy satysfakcję, natomiast jeżeli wygrywają polskie firmy na globalnym rynku, konkurując z firmami zagranicznymi, to oprócz satysfakcji rośnie również nasza zamożność - uzupełnia Janusz Komurkiewicz.

Warto zaakcentować, że twarzą obecnie realizowanej przez FAKRO, kampanii marketingowej "Żyj z wizją" został trener Adam Nawałka. Filozofia FAKRO jak i wizja trenera Adama Nawałki są zbieżne. FAKRO dzięki swojej wizji dynamicznie się rozwija i osiąga sukcesy. Właśnie dzięki niej zaszliśmy tak daleko. Konsekwentnie realizujemy założenia tworząc innowacyjne, energooszczędne i bezpieczne produkty poprawiające komfort życia w ponad 50-ciu krajach na świecie. Trener Adam Nawałka również konsekwentnie wdraża swoją wizję, dzięki której Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej odnosi sukcesy, a obecnie zajmuje najlepsze miejsce w rankingu FIFA w historii.

Może cię zainteresować
Jak zapobiegać kondensacji pary wodnej na oknach dachowych? Wybieramy komfortowe drzwi do wnętrz Czy okna mogą otwierać się na zewnątrz? LINEAR - okna dla ambitnych realizacji Pora na nowe okna. Jak przygotować się do wymiany okien w domu i zrealizować ją krok po kroku? Jak włączyć czytnik linii papilarnych? Czym się kierować przy wyborze drzwi wewnętrznych? Jak przebiega szczelny montaż okien w technologii Soudal Window System? Jaka roleta na skośne okno? Okna na straży bezpieczeństwa Jakie parametry decydują o bezpieczeństwie zapewnianym przez zamki i wkładki? Jakie okna przesuwne wybrać? Jak przestawić okna na tryb letni/zimowy? Co daje anodowanie aluminium? Kiedy prostota i minimalizm spotykają się z nowoczesnością. Dom w stylu stodoły Jaki jest proces produkcji szyby zespolonej? Energooszczędność i Koalicja Termomodernizacji Wyłazy dachowe - jaki model wybrać? Prawidłowy montaż okien energooszczędnych Co to jest szkło ornamentowe? Nowa generacja okien dachowych GREENVIEW. Nowy standard na nowe czasy Rolety zewnętrzne w nowo projektowanym budynku - co powinniśmy o nich wiedzieć? Jak myć żaluzje fasadowe? Lekkie konstrukcje z drewna klejonego z powłoką PVC Jakie są wady i zalety okien nieotwieranych typu FIX? Okna i drzwi w 2024 roku. Jakie trendy będą obowiązywały? Co to za kolor Winchester? Dlaczego warto zdecydować się na stolarkę pozbawioną progów? Jakie okna wybrać od południa, jakie od północy? Skąd się bierze popularność ościeżnic stalowych? Markizy wolnostojące - zamień ogórd lub taras na miejsce urlopowego wypoczynku Jak zasłonić okna na parterze? Jakie są zalety parapetów z konglomeratu? Jak je pielęgnować? Co zrobić gdy drzwi balkonowe się nie domykają? Wianki okolicznościowe i inne ozdoby do dekoracji drzwi. Przewodnik kreatywnego dekorowania Czy istnieją okna przez które nie widać wnętrza? Jak zamontować drzwi techniczne? Proste i szybkie w obsłudze kraty rolowane - rodzaje, montaż Ile kosztuje moskitiera na okno balkonowe?
Zobacz więcej Zwiń

W ramach współpracy sponsoringowej firma FAKRO ma prawo posługiwania się tytułem "Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej oraz Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski U-21" jak również do wykorzystania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. FAKRO pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce. Logo firmy znajdzie się także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również wszystkich zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych.

Decyzja o przedłużeniu współpracy z PZPN nie była trudna - wspólnie reprezentujmy Polskę, kibicujmy razem w drodze do sukcesu - podsumowuje Janusz Komurkiewicz.

Popisanie umowy FAKRO z PZPN było zwieńczeniem konferencji "FAKRO, PZPN - wspólna droga do sukcesu". Polski Związek Piłki Nożnej reprezentował Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN. Dotychczasową współpracę między FAKRO a PZPN przybliżył Janusz Komurkiewicz, członek zarządu FAKRO ds. marketingu. Specjalnymi gośćmi konferencji byli także Andrzej Iwan - dwukrotnym uczestnikiem Mundialu, najmłodszym uczestnikiem Mistrzostw Świata w Argentynie, komentator Polsat Sport oraz Patryk Olejniczak - partner i były pracownik FAKRO, który kilka dni temu zakończył samotną, charytatywną podróż motocyklem, której celem było wsparcie dzieci z Zespołem Downa oraz ich rodzin. W spotkaniu wzięli udział partnerzy FAKRO oraz dziennikarze branżowi.

Firma powiązana:
Fakro

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Instrukcja wymiany uszczelki w ramie okna dachowego
Instrukcja wymiany uszczelki w ramie okna dachowego
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!