Budujemy Dom
Stan surowy / Okna i drzwi / Aktualności

Kampania reklamowa firmy Classen

"Drzwi Classen. Jesteśmy otwarci na Twoje wnętrze" – to hasło wizerunkowej kampanii firmy Classen-Pol S.A., producenta drzwi wewnętrznych.

Z początkiem kwietnia ruszyła pierwsza w historii ogólnopolska kampania ATL promująca drzwi marki Classen. Media, jakie zostały wykorzystane w kampanii, to przede wszystkim telewizja, outdoor  i prasa branżowa.

Kampania reklamowa firmy Classen ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz umocnienie jej wizerunku w segmencie drzwi wewnątrzlokalowych. - Jednym z założeń kampanii jest uświadomienie klientom, że marka Classen, bardzo dobrze znana z wysokiej jakości podłóg laminowanych, jest także jednym z liderów rynku drzwi wewnętrznych – mówi Agata Piechaczek, menedżer ds. reklamy i marketingu firmy Classen-Pol S.A.

Kampania została zaplanowana tak, aby efektywnie dotrzeć do grupy docelowej, którą stanowią klienci ceniący wysoką jakość produktu oraz nowoczesny i niepowtarzalny design. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Ad Creative, a produkcją spotu telewizyjnego zajęła się krakowska agencja Red IT. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House.

Wizerunkowa kampania firmy Classen-Pol S.A.

Kampania potrwa do końca kwietnia. Spoty telewizyjne emitowane będą m.in. w TVP1 i TVP2, w TVN i TV4 oraz w kilku innych stacjach. W segmencie outdoor, to reklamodawca wybrał klasyczne nośniki typu billboard. Reklama firmy Classen będzie widoczna na billboardach w 41 polskich miastach. 

 

Firma powiązana: Classen-Pol
aktualizacja: 2008-04-07

Dodaj komentarz

Zalety drzwi podnoszono-przesuwnych Schüco ThermoSlide
Zalety drzwi podnoszono-przesuwnych Schüco ThermoSlide Drzwi podnoszono-przesuwne Schüco ThermoSlide gwarantują całościową ochronę przed nieproszonymi gośćmi i niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. ...
Drzwi HIBRY - bezpieczeństwo i komfort
Drzwi HIBRY - bezpieczeństwo i komfort HIBRY to jedyne drzwi na rynku z zamkiem elektromechanicznym, podobnie jak zamki w samochodach, które łączą w sobie właściwości automatyczne ...
Nowa moskitiera plisowana Harmony od Aluprof
Nowa moskitiera plisowana Harmony od Aluprof System moskitiery plisowanej MPH to najnowsze rozwiązanie firmy Aluprof, zaprojektowane przede wszystkim z myślą o zapewnieniu oszczędności miejsca.

Okna z PVC - zakup kontrolowany

Poszukiwane: okna z PVC do domu o powierzchni 130 m2 - 3 okna podwójne do otworów o wymiarach 150×150 cm, 1 podwójne - 150×120 cm, 1 podwójne - 120x120 cm, 2 - 120×60 cm oraz drzwi balkonowe podwójne do otworów o wymiarach 150×210 cm i 3 pojedyncze - 90×210 cm.
topowe produkty

Rolety zewnętrzne Anwis - nowoczesny design i bezpieczeństwo

Zaufaj ekspertowi. Spraw, aby twój dom był energooszczędny i komfortowy. Wybierz rolety zewnętrzne Anwis - nowoczesne i gwarantujace bezpieczeństwo.
Najbardziej znane marki
Profile okienne - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Okna połaciowe - ranking rozpoznawalności firm i produktów

Czytaj na tabletach gratis
Czas na Wnętrze Budujemy Dom T3 Młody Technik
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Newsletter BudujemyDom.pl
Zapisz się do naszego bezpłatnego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje prosto na Twoją skrzynkę e-mailową.
Miesięcznik Budujemy Dom - wersja elektroniczna gratis!

Zapisz się na bezpłatny newsletter BudujemyDom.pl, a otrzymasz najnowszy numer miesięcznika Budujemy Dom w wersji elektronicznej.

Dlaczego warto się zapisać?
W każdy czwartek otrzymasz darmowy poradnik budowlany na swój email, a w nim: aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego, porady budowlane, najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl, zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie w pełnej wersji.
x