Budujemy Dom
Stan surowy / Okna i drzwi / Aktualności

Kampania reklamowa firmy Classen

"Drzwi Classen. Jesteśmy otwarci na Twoje wnętrze" – to hasło wizerunkowej kampanii firmy Classen-Pol S.A., producenta drzwi wewnętrznych.

Z początkiem kwietnia ruszyła pierwsza w historii ogólnopolska kampania ATL promująca drzwi marki Classen. Media, jakie zostały wykorzystane w kampanii, to przede wszystkim telewizja, outdoor  i prasa branżowa.

Kampania reklamowa firmy Classen ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz umocnienie jej wizerunku w segmencie drzwi wewnątrzlokalowych. - Jednym z założeń kampanii jest uświadomienie klientom, że marka Classen, bardzo dobrze znana z wysokiej jakości podłóg laminowanych, jest także jednym z liderów rynku drzwi wewnętrznych – mówi Agata Piechaczek, menedżer ds. reklamy i marketingu firmy Classen-Pol S.A.

Kampania została zaplanowana tak, aby efektywnie dotrzeć do grupy docelowej, którą stanowią klienci ceniący wysoką jakość produktu oraz nowoczesny i niepowtarzalny design. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Ad Creative, a produkcją spotu telewizyjnego zajęła się krakowska agencja Red IT. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House.

Wizerunkowa kampania firmy Classen-Pol S.A.

Kampania potrwa do końca kwietnia. Spoty telewizyjne emitowane będą m.in. w TVP1 i TVP2, w TVN i TV4 oraz w kilku innych stacjach. W segmencie outdoor, to reklamodawca wybrał klasyczne nośniki typu billboard. Reklama firmy Classen będzie widoczna na billboardach w 41 polskich miastach. 

 

Firma powiązana: Classen-Pol
aktualizacja: 2008-04-07

Dodaj komentarz

Zobacz też:

Oddymiające okno Fakro FSP P1
Oddymiające okno Fakro FSP P1 Okno Fakro FSP P1 jest częścią grawitacyjnego systemu oddymiania i służy do odprowadzania z wnętrza budynku dymu i ciepła, powstającego ...
Wielkogabarytowe tarasowe drzwi podnoszono-przesuwne Patio HST
Wielkogabarytowe tarasowe drzwi podnoszono-przesuwne Patio HST Patio HST, czyli wielkogabarytowe tarasowe drzwi podnoszono-przesuwne firmy MS więcej niż OKNA, to odpowiedź na najnowszy trend przeszklonych ...
OKPOL z dwoma tytułami TOPTEN
OKPOL z dwoma tytułami TOPTEN Odbywający się co roku konkurs TOPTEN ma na celu wyłonienie najlepszych rozwiązań pod względem efektywności energetycznej, dostępnych ...
Najbardziej znane marki
Okna połaciowe - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Drzwi wewnętrzne - ranking rozpoznawalności firm i produktów

Czytaj na tabletach gratis
Czas na Wnętrze Budujemy Dom T3 Młody Technik
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Budujemy Dom
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera BudujemyDom.pl i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie miesięcznika "Budujemy Dom".
W każdy czwartek otrzymasz darmowy
poradnik budowlany, a w nim:
  • aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego,
  • porady budowlane,
  • najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl,
  • zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie
    w pełnej wersji.

Czas na wnętrze