- Drewnochron łączy majsterkowiczów, rzemieślników, ale także sezonowych ogrodników, którzy czerpią przyjemność z własnoręcznej pracy, obcowania z naturalnymi materiałami i przede wszystkim przekazywania wiedzy. W związku z rozwojem naturalna jest dla nas decyzja o rozwoju i unowocześnieniu identyfikacji wizualnej marki, która na co dzień łączy już kilka pokoleń - naszych wiernych klientów i ich dzieci, a niekiedy także już wnuki - wyjaśnia Kamila Adamczyk-Fojt, Brand Manager Drewnochron.
- Drewnochron to nie tylko ochrona drewna na lata i ceniona jakość. Wprowadzone zmiany akcentują fakt, że korzystanie z naszych produktów wiąże się z wiedzą o jego pielęgnacji przekazywanej z pokolenia na pokolenie oraz wspomnieniami, które pozostają w pamięci naszych konsumentów - dodaje.
Drewnochron w nowej odsłonie - sęk w nowym logo
Elementem zwracającym uwagę jest odświeżony logotyp. Charakterystyczny i znany znak z żółtych, małych liter zastąpił lekki, biały font poprzedzony znakiem przedstawiającym sęk. W obecnej, nowoczesnej formie logo odzwierciedla profil działalności marki, jak również kategorię produktów. Stanowi również manifest zintegrowanej zmiany.
Znak pojawi się na nowych opakowaniach, których design wyróżnia się na tle konkurencji oryginalnym, świeżym wyglądem wywołującym skojarzenia z naturą. Elementy designu zostały zaprojektowane tak, aby ułatwić klientom w każdym wieku proces wyboru. Przede wszystkim wprowadzono kategorię zastosowania produktów, która podpowiada dobranie odpowiedniego produktu. Zaakcentowano także najważniejsze informacje - właściwości, długość deklarowanej ochrony, kolor.
Drewnochron - nowe produkty
W związku z rozwojem kategorii ochrony i dekoracji drewna celem marki Drewnochron jest kompleksowe zarządzanie portfolio produktowym. W związku z tym już wkrótce jej oferta zostanie rozszerzona o lakiery do parkietów i schodów oraz podkłady podłogowe wcześniej dostępne w portfolio innej marki PPG Deco Polska - Domalux.
Dodaj komentarz