Budujemy Dom
Przed budową / Budowa krok po kroku / Aktualności

Budowlana Marka Roku 2013 - Kogo wskażą wykonawcy?

Budowlana Marka Roku 2013 - Kogo wskażą wykonawcy?

13 czerwca 2013 r. podczas uroczystej Gali w hotelu Venecia Palace w Michałowicach k. Warszawy zostaną ogłoszone wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku 2013, organizowanego przez ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.

Aktualnie trwa jeszcze procedura przyjmowania zgłoszeń od firm, które stają w szranki współzawodnictwa by walczyć o zwycięstwo swojej marki. Zapraszamy do zapoznania się z ideą projektu, listą kategorii rankingowych, regulaminem oraz szczegółami poszczególnych edycji na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl.

Instytut ASM od 9-ciu lat corocznie przeprowadza obiektywne i niezależne badania preferencji i opinii wśród blisko 2000 firm wykonawczych z całej Polski. Jest to klasyfikacja przeprowadzana na najszerszą skalę w Polsce, obejmuje bowiem najwięcej segmentów rynku materiałów budowlanych.

Opiera się ona na spontanicznie podawanych przez respondentów informacjach, jest zatem najbardziej  miarodajnym ze wszystkich konkursów w branży budowlanej w Polsce! Wśród wielu rankingów przeprowadzanych w kraju, Budowlana Marka Roku wyróżnia się przede wszystkim obiektywizmem.

Stworzony na tej podstawie Ranking pomaga producentom kreować wizerunek swojej marki a wykonawcom i inwestorom dokonywać wyboru sprawdzonych i cenionych produktów.

Laureaci otrzymują tytuły Złotej, Srebrnej i Brązowej Budowlanej Marki Roku, które rekomendują produkt na rynku.

Dlatego z jednej strony warto zaufać wynikom klasyfikacji gdy chcemy dokonać najlepszego dla siebie wyboru, z drugiej zaś skorzystać z renomy jaką daje zaufanie użytkowników gdy chcemy wyróżnić się na tle konkurencji. W obu przypadkach dobrze jest wiedzieć co na ten temat ma do powiedzenia rynek.

Powodzenie danej marki budowlanej na rynku zależy bowiem od zaufania wypracowanego wśród użytkowników produktów w ciągu szeregu lat. Zadowolenie z zakupu procentuje ponownym wyborem i lojalnością wobec marki.

Z jednej strony jest to zwycięstwo właściciela marki, z drugiej zaś wyzwanie dla innych producentów, którzy pragną przekonać klientów do wyboru własnych produktów poprzez reklamę, systemy sprzedaży i szkolenia.

Zapoznając się z kampaniami marketingowymi producentów warto zwrócić uwagę na to, czy wykorzystują oni obiektywne argumenty i swoje decyzje zakupowe uzależnić od kryteriów miarodajnych.

aktualizacja: 2013-03-29

Dodaj komentarz

Zobacz też:

Sterowanie oświetleniem choinkowym za pomoca smartfona
Sterowanie oświetleniem choinkowym za pomoca smartfona Oświetlenie choinkowe może być sterowane z poziomu smartfona. Taką możliwość daje nowe rozwiązanie firmy ZAMEL - przycisk nożny Wi-Fi ...
25-odcinkowy serial o współczesnej budowie domu
25-odcinkowy serial o współczesnej budowie domu Osobom przygotowującym się do realizacji jednego z największych i trudniejszych przedsięwzięć inwestycyjnych Grupa PSB przygotowała filmy ...
Urodzinowa promocja w ARCHON+
Urodzinowa promocja w ARCHON+ Listopad miesiącem urodzinowej promocji w ARCHON+! Już ponad 27 lat ARCHON+ projektuje dla Was DOMY KTÓRE KOCHACIE, dzięki nim możecie spełniać ...
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Budujemy Dom
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera BudujemyDom.pl i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie miesięcznika "Budujemy Dom".
W każdy czwartek otrzymasz darmowy
poradnik budowlany, a w nim:
  • aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego,
  • porady budowlane,
  • najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl,
  • zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie
    w pełnej wersji.

Czas na wnętrze