Budujemy Dom

Budowlana Marka Roku 2013 - Kogo wskażą wykonawcy?

Artykuł na: 2-3 minuty
Budowlana Marka Roku 2013 - Kogo wskażą wykonawcy?

13 czerwca 2013 r. podczas uroczystej Gali w hotelu Venecia Palace w Michałowicach k. Warszawy zostaną ogłoszone wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku 2013, organizowanego przez ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.

Aktualnie trwa jeszcze procedura przyjmowania zgłoszeń od firm, które stają w szranki współzawodnictwa by walczyć o zwycięstwo swojej marki. Zapraszamy do zapoznania się z ideą projektu, listą kategorii rankingowych, regulaminem oraz szczegółami poszczególnych edycji na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl.

Instytut ASM od 9-ciu lat corocznie przeprowadza obiektywne i niezależne badania preferencji i opinii wśród blisko 2000 firm wykonawczych z całej Polski. Jest to klasyfikacja przeprowadzana na najszerszą skalę w Polsce, obejmuje bowiem najwięcej segmentów rynku materiałów budowlanych.

Opiera się ona na spontanicznie podawanych przez respondentów informacjach, jest zatem najbardziej  miarodajnym ze wszystkich konkursów w branży budowlanej w Polsce! Wśród wielu rankingów przeprowadzanych w kraju, Budowlana Marka Roku wyróżnia się przede wszystkim obiektywizmem.

Stworzony na tej podstawie Ranking pomaga producentom kreować wizerunek swojej marki a wykonawcom i inwestorom dokonywać wyboru sprawdzonych i cenionych produktów.

Laureaci otrzymują tytuły Złotej, Srebrnej i Brązowej Budowlanej Marki Roku, które rekomendują produkt na rynku.

Dlatego z jednej strony warto zaufać wynikom klasyfikacji gdy chcemy dokonać najlepszego dla siebie wyboru, z drugiej zaś skorzystać z renomy jaką daje zaufanie użytkowników gdy chcemy wyróżnić się na tle konkurencji. W obu przypadkach dobrze jest wiedzieć co na ten temat ma do powiedzenia rynek.

Powodzenie danej marki budowlanej na rynku zależy bowiem od zaufania wypracowanego wśród użytkowników produktów w ciągu szeregu lat. Zadowolenie z zakupu procentuje ponownym wyborem i lojalnością wobec marki.

Z jednej strony jest to zwycięstwo właściciela marki, z drugiej zaś wyzwanie dla innych producentów, którzy pragną przekonać klientów do wyboru własnych produktów poprzez reklamę, systemy sprzedaży i szkolenia.

Zapoznając się z kampaniami marketingowymi producentów warto zwrócić uwagę na to, czy wykorzystują oni obiektywne argumenty i swoje decyzje zakupowe uzależnić od kryteriów miarodajnych.

 

aktualizacja: 2013-03-29

Dodaj komentarz

Forum Kobiet pod hasłem Mój Zdrowy Dom
Forum Kobiet pod hasłem Mój Zdrowy Dom Forum Kobiet organizowane pod hasłem "Mój Zdrowy Dom", to pierwsze tego typu wydarzenie dedykowane kobietom, które świadomie i z zaangażowaniem ...
Targi BUDMA 2019. Fokus na architekturę
Targi BUDMA 2019. Fokus na architekturę Przed nami 28. edycja Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA, która odbędzie się w terminie 12-15 lutego 2019 r. w Poznaniu. ...
Odbyły się I Targi Ogród Grupy PSB
Odbyły się I Targi Ogród Grupy PSB 28 listopada 2018 r. w Ossie k. Rawy Mazowieckie po raz pierwszy odbyły się Targi Ogród Grupy PSB. Organizacja targów o tej porze roku ma ...

Budujemy Dom 11-12/2018

Tradycyjnie nasze ostatnie wydanie w roku poświęcone jest remontom i modernizacjom. Informacje zawarte w artykułach przydadzą się przede wszystkim...

Tylko 9,95 zł

Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Dom Energooszczędny Vademecum ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Przeczytaj najnowsze wydanie magazynu Budujemy Dom
Magazyn BudujemyDom
Zamów cotygodniowy poradnik
Cotygodniowy poradnik
W każdy czwartek otrzymasz darmowy poradnik budowlany, a w nim:
- aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego,
- porady budowlane,
- najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl
i odbierz prezent
Odbierz prezent
Zapisz się do bezpłatnego poradnika BudujemyDom.pl i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie miesięcznika "Czas na Wnętrze".