Budujemy Dom
Wykańczanie / Chemia budowlana / Aktualności

Laur Klienta 2009 dla marki Caparol

Srebrny „Laur Klienta 2009” to tegoroczne wyróżnienie dla marki Caparol w kategorii „FARBY”. Klienci po raz kolejny docenili i wybrali jakość produktów spod znaku słonia,  potwierdzając w ten sposób ich renomę na polskim rynku. Trudno o lepszy prezent na 15 urodziny firmy Caparol w Polsce!

Laur Klienta 2009 dla marki CaparolKonkurs „Laur Klienta” to jeden z największych i najbardziej prestiżowych programów konsumenckich, który organizowany jest w naszym kraju od pięciu lat. Co roku, w wielu różnych kategoriach, Klienci wybierają firmy, produkty i usługi obecne na rynku, które w sposób najbardziej efektywny i zadowalający spełniły ich oczekiwania.

Tegoroczny konkurs i zaszczytny Srebrny Laur są tym bardziej wyjątkowe dla firmy Caparol z powodu znacznego spowolnienia gospodarczego, jakie stało się udziałem setek firm budowlanych i wnętrzarskich na całym świecie.  Międzynarodowy kryzys ekonomiczny, który dotkliwie ugodził właśnie w tą branżę, był często bezpośrednią przyczyną  całkowitego zniknięcia z rynku lub znacznego spadku sprzedaży produktów i usług oferowanych przez największe korporacje i firmy budowlane na świecie.

Tymczasem, firma Caparol zanotowała we wrześniu br. rekordową w swojej historii sprzedaż produktów w Polsce, a potwierdzeniem powszechnego uznania i zaufania ze strony jej Klientów jest właśnie prestiżowy Srebrny „Laur Klienta 2009”, przyznany firmie w kategorii „FARBY”.

Caparol, marka firmowana znakiem kolorowego słonia, jest obecnie jednym z wiodących na świecie producentów farb i ekologicznych materiałów wykończeniowych. Historia grupy rozpoczęła się w 1895 r. w Ober-Ramstadt koło Frankfurtu nad Menem, gdzie otwarto pierwszą fabrykę farb budowlanych.

Dzięki stałemu poszerzaniu liczby produktów, rozległym inwestycjom, a także najwyższym standardom jakościowym, firma osiągnęła w swojej branży status europejskiego lidera. Jest obecna niemal w całej Europie, a także w wielu innych miejscach świata. Posiada nowoczesne zakłady produkcyjne w Niemczech, Austrii, Francji, Włoszech, Szwecji, Rosji, Polsce, Białorusi, na Ukrainie, w Gruzji, Rumunii, Dubaju oraz w Chinach.

W 1994 r. firma otworzyła przedstawicielstwo w Polsce. W krótkim czasie biuro handlowe zostało rozbudowane o sieć magazynów w całym kraju. W 2005 r. spółka zainicjowała w Polsce budowę fabryki, która powstała w Kleszczowskiej Strefie Przemysłowej. 

W roku 2009 Caparol znalazł się w prestiżowym gronie Diamentów Forbesa – przedsiębiorstw, które w ostatnich trzech latach najbardziej dynamicznie zwiększały swoją wartość na rynku.

Srebrny „Laur Klienta 2009”, jakim uhonorowano farby produkowane przez firmę Caparol, jest jednak z perspektywy władz spółki jednym z najbardziej wartościowych, bo przyznanym przez konsumentów, wyróżnieniem dla jej działalności.

Tak wysoka ocena jakości farb i systemów ociepleń oraz ogromne zainteresowanie, jakim cieszą się wśród Klientów nowatorskie salony sprzedaży i doradztwa Color House marki Caparol, są świadectwem niesłabnącej popularności oraz zaufania dla firmy. To również dodatkowy powód, by wychodzić naprzeciw oczekiwaniom Klienta z jeszcze szerszą i ciekawszą ofertą produktów.  

 

aktualizacja: 2009-12-18

Dodaj komentarz

Zobacz też:

Wielki Finał WOŚP - Śnieżka po raz kolejny zagrała rekordowo
Wielki Finał WOŚP - Śnieżka po raz kolejny zagrała rekordowo Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA od wielu lat wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Również podczas 26. Finału wywodząca ...
Silny klej elastyczny MontageFIX-MS firmy Den Braven
Silny klej elastyczny MontageFIX-MS firmy Den Braven Są elementy budowlane i wykończeniowe, które ze względu na swoją intensywną pracę i narażenie na duże obciążenia, wymagają nadzwyczaj ...
Dwie nowe gładzie w ofercie SOLBET
Dwie nowe gładzie w ofercie SOLBET SOLBET ROYAL FINISH 14.1 oraz SOLBET ROYAL FINISH PLUS 14.2 to dwie nowe gładzie szpachlowe marki SOLBET.
Najbardziej znane marki
Kleje do płytek ceramicznych - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Masy samopoziomujące - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Budujemy Dom
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera BudujemyDom.pl i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie miesięcznika "Budujemy Dom".
W każdy czwartek otrzymasz darmowy
poradnik budowlany, a w nim:
  • aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego,
  • porady budowlane,
  • najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl,
  • zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie
    w pełnej wersji.

Czas na wnętrze