Atlas zdobył tytuł Superbrand Polska 2012

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 4-5 minut
aktualizacja: 2012-12-09 23:00:00
Atlas zdobył tytuł Superbrand Polska 2012
Po raz szósty z rzędu marka ATLAS uznana została za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na rynku, zdobywając tytuł Superbrand Polska 2012. Marka zajęła pierwsze miejsce w kategorii artykułów budowlanych, wykończeniowych i ogrodowych. Do pierwszej piątki branżowej weszły także: Dulux, Koło, Cersanit i Dekoral. 

Atlas zdobył tytuł Superbrand Polska 2012 Dla znanego producenta materiałów budowlanych to już szósty tytuł z rzędu. – ATLAS to najsilniejsza marka budowlana w Polsce, która po prostu nie ma sobie równych – tak komentuje przyznanie tytułu Oskar Solecki, dyrektor marketingu GRUPY ATLAS.

 

W konkursie Superbrands zwycięskie marki wyłaniane są w kilku etapach. W tegorocznej, edycji, oprócz opinii Rady Marek, złożonej z niezależnych polskich ekspertów marketingu, reklamy i brandingu, wzięto pod uwagę także wyniki badania respondentów.

- W przeprowadzonym badaniu zebrano opinie reprezentatywnej grupy 2700 osób. Łącznie ocenie podlegało 1077 marek. Ich pozycję wyznaczyły połączone głosy jurorów i respondentów. Ostatecznie, tytuły Superbrand 2012 przyznano 120 markom - wyjaśniła Elżbieta Pożarowska z agencji New Communications, będącej wyłącznym partnerem The Superbrands Ltd. w Polsce.

 

Kolejnym etapem projektu, podobnie jak w latach minionych, będzie przygotowanie albumu, zwanego biblią brandingu, w którym wyróżnione marki będą mogły zaprezentować m.in. swoją historię i drogę do sukcesu.

Pełna lista laureatów ogłoszona zostanie w czerwcu 2012 r. na uroczystej gali finałowej, podczas której wręczone zostaną okolicznościowe statuetki. Wiadomo, że są na niej, oprócz ATLASA, takie marki z branży budowlanej, jak Dulux, Koło, Cersanit i Dekoral.

Pomysłodawcą programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od 17 lat w 80 krajach. Ma ona za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę brandingu poprzez wydawanie albumów, przedstawiających opis sukcesu marek najmocniejszych na danym rynku.

 

Firma powiązana:
Grupa Atlas

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Jakim preparatem zabezpieczyć drewniany dom dla zwierząt?
Jakim preparatem zabezpieczyć drewniany dom dla zwierząt?
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!