Śnieżka w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2015

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: minutę
aktualizacja: 2015-12-08 10:24:56
Śnieżka w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2015

Już po raz dwunasty dziennik "Rzeczpospolita" zaprezentował ranking Najcenniejszych Polskich Marek. Wśród nich nie mogło zabraknąć Śnieżki, producenta farb i lakierów, która w zestawieniu ogólnym marek ujętych według wartości uplasowała się na 113. pozycji.

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek realizowany jest z inicjatywy dziennika "Rzeczpospolita", we współpracy z grupą ekspertów z firmy Acropolis Advisory. W klasyfikacji oceniono wartość 330 polskich brandów. Wśród nich nie mogło zabraknąć Śnieżki, która w zestawieniu ogólnym marek ujętych według wartości uplasowała się na 113. pozycji, a jej wartość w porównaniu do 2014 roku wzrosła o 7%, ze 107,6 mln zł do 114,9 mln zł.

 

Dobrą, 62 lokatę Śnieżka zajęła też w klasyfikacji 100 najsilniejszych marek, zaś w zestawieniu mocy brandów z kategorii "pozostałe produkty niespożywcze" uplasowała się na 22 miejscu, odnotowując jednocześnie wzrost mocy w stosunku do ubiegłego roku. Wartość marki jest pochodną jej siły. Powyższe wyniki pokazują, że Śnieżka to silny brand, który cieszy się uznaniem konsumentów i utrzymuje mocną pozycję na rynku oraz w świadomości odbiorców.

Firma powiązana:
Śnieżka

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Jakim preparatem zabezpieczyć drewniany dom dla zwierząt?
Jakim preparatem zabezpieczyć drewniany dom dla zwierząt?
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!