Nowe logo Braas powstało na potrzeby kampanii ekologicznej marki, która rozpoczęła się w lutym 2011 r. Obejmuje ona istotne zmiany w ofercie producenta dachówek betonowych Braas oraz wsparcie akcji proekologicznych.
Na potrzeby akcji ekologicznej renomowany Instytut Ekologii z Fryburga przeprowadził dla Braas specjalne badania - Eko-bilans. Eko-bilanse to powszechnie uznane studia określające wpływ produktów na środowisko naturalne.
Wyniki badania producent dachówek betonowych udostępnił w specjalnej sekcji swojej strony internetowej
Najbliższa odsłona kolejnej część kampanii przewidziana została na maj
2011. Logo, którego autorem jest Pegasus Advertising, obecne będzie we
wszystkich materiałach poświęconych akcji.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Jaka papa na deskowanie?
Jak podnieść komfort mieszkania na poddaszu?
BauderECO - ekologiczna termoizolacja dachu
Dowiedz się więcej
- Skuteczna hydroizolacja dachu płaskiego za pomocą membrany PVC
- Czy blachodachówka pasuje na dach drewnianego domu?
- Membrany dachowe premium dla doskonałej izolacji dachu
- Pokrycia z kruszywem skalnym, czy to rozwiązanie sprawdzi się na każdym dachu?
+ Pokaż więcej
Dodaj komentarz