Budujemy Dom

Już 10 000 klientów na świecie korzysta z CEMEX Go

Artykuł na: 4-5 minut

CEMEX, S.A.B. de C.V. (“CEMEX”) (NYSE: CX) ogłosił, że zasięg platformy cyfrowej CEMEX Go to już prawie 25 proc. klientów firmy na całym świecie. Nowa, cyfrowa forma współpracy z dostawcą materiałów budowlanych stała się udziałem ponad 10 000 klientów na trzech kontynentach.

Już 10 000 klientów na świecie korzysta z CEMEX Go

Firma nieustannie rozwija platformę CEMEX Go w oparciu o opinie klientów, dodając nowe funkcjonalności. Dzięki analizie i zwiększeniu użyteczności platformy klienci otrzymują bardziej spersonalizowane usługi, co zwiększa ich efektywność operacyjną i konkurencyjność, jednocześnie generując większą wartość dla swoich firm oraz ich odbiorców.

Dla mnie, jako klienta, bardzo ważna jest możliwość właśnie takiej interakcji z firmą, którą platforma CEMEX Go zapewnia w szybki i skuteczny sposób. Jest to doskonałe rozwiązanie - powiedziała Marcela Guajardo z firmy Blokasa, użytkowniczka CEMEX Go w Meksyku.

CEMEX Go wyznacza nowy standard, zapewniając najwyższą jakość obsługi klienta w branży materiałów budowlanych. Jesteśmy dumni, że udało nam się osiągnąć cel, jakim jest ponad 10 000 zadowolonych klientów, korzystających z CEMEX Go po siedmiu miesiącach od uruchomienia - powiedział Fernando A. González, Prezes Zarządu CEMEX. Chcemy być nadal liderem transformacji cyfrowej w naszej branży, stosując najnowsze technologie z korzyścią dla wszystkich naszych klientów na całym świecie.

CEMEX Go jest zdecydowanie świetnym rozwiązaniem, które znacznie poprawia pracę zespołom projektowym oraz osobom odpowiedzialnym za zamówienia i fakturowanie - powiedział Mike Sprecher z firmy Nibbi Concrete, użytkownik CEMEX Go w Stanach Zjednoczonych.

CEMEX Go jest obecnie dostępny w Meksyku, Stanach Zjednoczonych, Kolumbii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Dzięki wdrożeniu narzędzia w najbliższych tygodniach w kolejnych krajach, CEMEX zapewni jego dostępność w połowie krajów, w których działa firma. Do końca 2018 roku aplikacja CEMEX Go będzie dostępna na wszystkich rynkach, gdzie działa CEMEX, obsługując ponad 45 000 klientów.

CEMEX Go oferuje w pełni cyfrowy zestaw usług, który umożliwia klientom wykonywanie większej ilości zadań w krótszym czasie, upraszczając oraz usprawniając ich transakcje i interakcje z CEMEX. Platforma zmniejsza również obciążenia administracyjne klientów, dając im więcej czasu na skoncentrowanie się na bardziej strategicznych sprawach biznesowych. Dzięki CEMEX Go klienci mogą wchodzić w interakcję z CEMEX w każdej chwili, z każdego miejsca za pomocą różnych urządzeń.

CEMEX Go w pełni obejmuje całą "podróż klienta". Dzięki platformie klienci mogą składać zamówienia, przeglądać historię swoich transakcji, śledzić dostawy w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem technologii GPS, otrzymywać natychmiastowe powiadomienia o statusie swojego zamówienia, dokonywać korekt w zamówieniach oraz mieć pełny i przejrzysty wgląd do wszystkich informacji, niezbędnych do lepszego zarządzania swoją firmą. Dzięki temu będą mogli zrobić w kilka minut to, co wcześniej zajmowało im wiele godzin.

CEMEX przeprowadza globalną transformację cyfrową przy wsparciu swoich wieloletnich partnerów: IBM oraz NEORIS. CEMEX czerpie również z fachowej wiedzy obu firm, najnowszych innowacji, w tym w zakresie usług IT, aby dostarczać przełomowych rozwiązań udoskonalających obsługę Klienta.

Rozwój i wdrażanie CEMEX Go jest częścią globalnego zespołu ds. badań i rozwoju, działającego pod przewodnictwem Centrum Badań CEMEX z siedzibą w Szwajcarii.

CEMEX to firma globalna działająca w branży budowlanej, dostarczająca wysokiej jakości produkty oraz usługi klientom i społecznościom w ponad 50 krajach na całym świecie. CEMEX ma na koncie wiele projektów, które przyczyniły się do poprawy sytuacji odbiorców swoich materiałów i usług, poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane, ciągłe doskonalenie oraz wysiłki mające na celu promowanie zrównoważonej przyszłości. Więcej informacji na stronie: www.cemex.com

Firma powiązana: CEMEX Polska Sp. z o.o.
aktualizacja: 2018-06-14

Dodaj komentarz

Już 10 000 klientów na świecie korzysta z CEMEX Go
Już 10 000 klientów na świecie korzysta z CEMEX Go CEMEX, S.A.B. de C.V. (“CEMEX”) (NYSE: CX) ogłosił, że zasięg platformy cyfrowej CEMEX Go to już prawie 25 proc. klientów firmy na ...
Nowa emulsja bitumiczno-lateksowa webertec bitumal
Nowa emulsja bitumiczno-lateksowa webertec bitumal Agresywna woda gruntowa potrafi wyrządzić wiele szkód w konstrukcji, negatywnie wpływa na trwałość materiałów budowlanych, obniża efektywność ...
Złoty Listek CSR POLITYKI dla CEMEX Polska
Złoty Listek CSR POLITYKI dla CEMEX Polska Firma CEMEX Polska już po raz piąty została nagrodzona Złotym Listkiem CSR POLITYKI, przyznawanym za osiągnięcia na polu społecznej odpowiedzialności ...

Płyta fundamentowa w rejonie szkód górniczych

Jak powinna wyglądać płyta fundamentowa do domu energooszczędnego na 3 kategorii szkód górniczych? Izolacja powinna znajdować się pod płytą czy nad płytą? Czy bezwładność płyty w dobrze ocieplonym domu to problem? Czy ułożone pod płytą na 3 kategorii szkód górniczych GWC rurowe lub żwirowe nie ulegnie rozszczelnieniu?

Budujemy Dom 7-8/2018

W tym wydaniu opisujemy zagadnienia związane z budową oszczędnego domu. Są to: przegrody zewnętrzne, wentylacja, ogrzewanie, kolektory słoneczne...

Tylko 9,95 zł

Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Dom Energooszczędny Vademecum ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Budujemy Dom
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera BudujemyDom.pl i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie miesięcznika "Budujemy Dom".
W każdy czwartek otrzymasz darmowy
poradnik budowlany, a w nim:
  • aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego,
  • porady budowlane,
  • najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl,
  • zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie
    w pełnej wersji.

Czas na wnętrze