W 2007 roku wprowadziliśmy na rynek nową strategię marketingu oraz sprzedaży, jak również wyjątkową koncepcje komunikacyjną -"The Warm Society". W ramach strategii marki będziemy skupiać nasze działania na dalszym usprawnianiu współpracy z instalatorami oraz użytkownikami końcowymi w całej Europie. W naszej komunikacji, pragniemy zwrócić uwagę na to, że grzejnik to coś więcej niż jedynie urządzenie – mówi Emilia Dudek, Marketing Manager firmy Rettig Heating.
To jednak nie koniec.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Zawór w podłogówce nie działa? Sprawdź
Jak właściwie podzielić dom na strefy grzewcze?
Na czym polega ogrzewanie konwekcyjne?
Dowiedz się więcej
- Istotna rola termostatów w ogrzewaniu podłogowym
- Czy ekran za grzejnikiem zwiększa efektywność ogrzewania?
- Ile prądu zużywa folia grzewcza w ogrzewaniu podłogowym?
- Grupa pompowa i jej wykorzystanie
+ Pokaż więcej
Dodaj komentarz