Budujemy Dom
Instalacje / Ogrzewanie podłogowe i grzejniki / Aktualności

100%-owa kampania PURMO

"100%-owe grzejniki płytowe!" – pod takim hasłem we wrześniu ruszy ogólnopolska kampania promocyjna PURMO, marki należącej do Rettig Heating, producenta grzejników płytowych.
"100%-owe grzejniki płytowe!" – pod takim hasłem we wrześniu ruszy ogólnopolska kampania promocyjna PURMO – marki należącej do Rettig Heating, producenta grzejników płytowych.



W 2007 roku wprowadziliśmy na rynek nową strategię marketingu oraz sprzedaży, jak również wyjątkową koncepcje komunikacyjną -"The Warm Society". W ramach strategii marki będziemy skupiać nasze działania na dalszym usprawnianiu współpracy z instalatorami oraz użytkownikami końcowymi w całej Europie. W naszej komunikacji, pragniemy zwrócić uwagę na to, że grzejnik to coś więcej niż jedynie urządzenie – mówi Emilia Dudek, Marketing Manager firmy Rettig Heating.

Wstępem do przeprowadzenia kampanii promocyjnej była akcja komunikacyjna skierowana zarówno do dystrybutorów Purmo jak i dystrybutorów innych marek. Zostały im przesłane informacje na temat planowej akcji wraz z broszurą pt. "100%-owy grzejnik płytowy".

To jednak nie koniec.

We wrześniu 12 000 instalatorów, znajdujących się w naszej bazie danych, otrzyma przesyłkę z nową mini – broszurą Purmo i ankietą. Po jej wypełnieniu i odesłaniu do Biura Handlowego Purmo w Warszawie, instalatorzy, którzy odpowiedzą prawidłowo na zadane pytania, wezmą udział w losowaniu 5 kompletów systemów nawigacyjnych – uzupełnia Emilia Dudek.
Firma powiązana: Rettig Heating
aktualizacja: 2012-12-09

Dodaj komentarz

System ogrzewania podłogowego Floortherm
System ogrzewania podłogowego Floortherm System Floortherm przeznaczony jest do budowy instalacji ogrzewania podłogowego. Rura ma konstrukcję warstwową. Warstwa wewnętrzna oraz zewnętrzna ...
Sprawdź swój poziom wiedzy z Zieloną Eskadrą
Sprawdź swój poziom wiedzy z Zieloną Eskadrą Ekologia to nie tylko recykling śmieci i jazda rowerem. To rozwój, innowacje, technologia, moda,  świadomość siebie i swoich zachowań. ...
Pomysł na grzejnik z autorską grafiką
Pomysł na grzejnik z autorską grafiką Projektanci marki LUXRAD dają swoim klientom możliwość stworzenia swojego grzejnika. Model Niagara ze szklanką osłoną ma opcje personalizacji, ...
Najbardziej znane marki
Ogrzewanie podłogowe wodne - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Ogrzewanie podłogowe - elektryczne - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Budujemy Dom
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera BudujemyDom.pl i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie miesięcznika "Budujemy Dom".
W każdy czwartek otrzymasz darmowy
poradnik budowlany, a w nim:
  • aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego,
  • porady budowlane,
  • najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl,
  • zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie
    w pełnej wersji.

Czas na wnętrze