OKNOPLAST wspiera profilaktykę nowotworową

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 6-9 minut
aktualizacja: 2014-02-05 11:11:48
OKNOPLAST wspiera profilaktykę nowotworową

Firma OKNOPLAST została oficjalnym partnerem ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Rak. To się leczy!". Spółka będąca czołowym producentem stolarki w Europie od zawsze angażuje się w inicjatywy ważne społecznie, szczególnie wspierając aktywny tryb życia wśród społeczności lokalnych.

Druga edycja kampanii "Rak. To się leczy!" ruszyła 4 lutego 2014 r. w Światowy Dzień Walki z Rakiem. W tej odsłonie organizatorzy, zgodnie z Europejskim Kodeksem Walki z Rakiem, będą namawiać m.in. do rzucenia palenia, zdrowego odżywiania i aktywności fizycznej. Jak podkreślają eksperci ruch jest ważnym czynnikiem profilaktyki nowotworowej. Dla firmy OKNOPLAST, która mocno wspiera działalność sportową, włączenie się w kampanię było naturalnym wyborem.

Wyniki badań wskazują, że aktywny tryb życia zmniejsza ryzyko rozwoju raka. Poza sponsoringiem światowych gigantów piłkarskich jak Inter Mediolan, Olympique Lyon i Borussia Dortmund, od lat wspieramy programy sportowe skierowane do dzieci i młodzieży. Współpracujemy m.in. z Akademią Sportu Progres pod patronatem Jerzego Dudka. W ten sposób staramy się kształtować zdrowe nawyki wśród młodego pokolenia. W OKNOPLAST jesteśmy głęboko przekonani, że firmy odnoszące rynkowe sukcesy mają obowiązek działać na rzecz społeczeństwa - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor ds. Marketingu OKNOPLAST. Spółka uruchomiła właśnie osobną stronę internetową www.oknoplastsport.pl, na której prezentuje aktualności dotyczące swojej działalności sportowej.

Jednym z elementów projektu jest bieg "Przegonić raka". W tym roku zorganizowane zostaną aż 4 takie wyścigi na dystansie 5 km. Weźmie w nich udział reprezentacja OKNOPLAST, która regularnie uczestniczy w maratonach.

Głównym celem kampanii "Rak to się leczy!" jest przekonanie Polaków do badań profilaktycznych i uświadomienie społeczeństwu, że nowotwory można skutecznie leczyć. Dziś wcześnie wykryty rak jest wyleczalny i możliwe jest z nim prowadzenie normalnego aktywnego życia. Kampania ma także zmieniać stereotypy związane z nowotworami.

Znakiem rozpoznawczym OKNOPLAST są odważne działania marketingowe. Jako pierwsza polska firma podjął decyzję o sponsorowaniu słynnego Interu Mediolan. Kampania "Rak to się leczy!" w sposób niebanalny porusza tematykę profilaktyki nowotworowej oraz wykorzystuje innowacyjne formy dotarcia. W ramach projektu stworzono pierwszą
w Polsce aplikację mobilną "Piersi badacze", zachęcającą do profilaktyki i samobadania piersi. Przemysław Saleta, Maciej Jachowski, Radosław Majdan, Tomasz Puzon i Jacek Stachursky, na swoim przykładzie uczą kobiety jak badać piersi.

Może cię zainteresować
Jak przebiega szczelny montaż okien w technologii Soudal Window System? Wyłazy dachowe - jaki model wybrać? Czym się kierować przy wyborze drzwi wewnętrznych? Okna i drzwi w 2024 roku. Jakie trendy będą obowiązywały? Jak myć żaluzje fasadowe? Dlaczego warto zdecydować się na stolarkę pozbawioną progów? Metamorfoza drzwi wejściowych metodą DIY Jak zamontować drzwi techniczne? Prawidłowy montaż okien energooszczędnych Okna na straży bezpieczeństwa Czy okna mogą otwierać się na zewnątrz? Co to jest szkło ornamentowe? Lekkie konstrukcje z drewna klejonego z powłoką PVC Jakie parametry decydują o bezpieczeństwie zapewnianym przez zamki i wkładki? Pora na nowe okna. Jak przygotować się do wymiany okien w domu i zrealizować ją krok po kroku? Jak włączyć czytnik linii papilarnych? Co to za kolor Winchester? Jak zapobiegać kondensacji pary wodnej na oknach dachowych? LINEAR - okna dla ambitnych realizacji Proste i szybkie w obsłudze kraty rolowane - rodzaje, montaż Jakie okna wybrać od południa, jakie od północy? Rolety zewnętrzne w nowo projektowanym budynku - co powinniśmy o nich wiedzieć? Markizy wolnostojące - zamień ogórd lub taras na miejsce urlopowego wypoczynku Jaki jest proces produkcji szyby zespolonej? Ile kosztuje moskitiera na okno balkonowe? Kiedy prostota i minimalizm spotykają się z nowoczesnością. Dom w stylu stodoły Wybieramy komfortowe drzwi do wnętrz Co daje anodowanie aluminium? Co zrobić gdy drzwi balkonowe się nie domykają? Jak przestawić okna na tryb letni/zimowy? Ile powinno być od okna do sufitu? Na jakiej wysokości umieścić okno? Skąd się bierze popularność ościeżnic stalowych? Energooszczędność i Koalicja Termomodernizacji Jakie są wady i zalety okien nieotwieranych typu FIX? Jakie są zalety parapetów z konglomeratu? Jak je pielęgnować? Wianki okolicznościowe i inne ozdoby do dekoracji drzwi. Przewodnik kreatywnego dekorowania Jakie okna przesuwne wybrać? Nowa generacja okien dachowych GREENVIEW. Nowy standard na nowe czasy Jak zasłonić okna na parterze?
Zobacz więcej Zwiń

Kampania pokazuje, że problem nowotworów dotyczy nas wszystkich, w dzisiejszych czasach jest to bowiem choroba niemalże cywilizacyjna. Dlatego nie możemy na ten temat milczeć. Program oswaja z tematyką raka, pokazuje jak o nim rozmawiać i gdzie szukać pomocy. Jednocześnie wykorzystuje nowoczesne metody przekazu – aplikacje mobline, social media, dzięki czemu jest niezwykle angażujący. To z kolei znacznie zwiększa jego skuteczność – mówi Grzegorz Filipek z OKNOPLAST. Najważniejsze, że dzięki takim działaniom, możemy realnie pomóc wielu osobom, które zbadają się i trafią do lekarza we właściwym czasie.

Organizatorzy planują szereg happeningów i spotkań łączących zajęcia sportowe z profilaktyką, w czasie których możliwe będzie wykonanie bezpłatnych badań: mammografii czy badań krwi na obecność wirusa HCV. Podobnie jak w zeszłym roku w akcje zaangażowali się znani aktorzy, sportowcy i ludzie kultury. Kampania obejmie prasę, internet, outdoor
a oraz spoty TV.

Firma powiązana:
OKNOPLAST

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Instrukcja wymiany uszczelki w ramie okna dachowego
Instrukcja wymiany uszczelki w ramie okna dachowego
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!