Fakro wspiera drugą edycję kampanii Dobry Montaż

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 2-3 minuty
Fakro wspiera drugą edycję kampanii Dobry Montaż

W sierpniu 2015 roku ruszyła druga edycja ogólnopolskiej kampanii „DOBRY MONTAŻ”, której celem jest edukacja i zbudowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie dobrego montażu wyrobów stolarki budowlanej – okien, drzwi, bram, fasad, a także innych produktów budowlanych. Organizatorem jest Związek PDiO (Polskie Drzwi i Okna).

aktualizacja: 2016-09-30 06:47:47

Kampania będzie realizowana przez dziesięć miesięcy, do maja 2016 roku. W jej trakcie wykorzystywane będą logo i plakat „DOBRY MONTAŻ”. Działania obejmą m.in. kampanię public relations, promocję w prasie, Internecie i telewizji, plakaty umieszczone w punktach dystrybucji partnerów akcji oraz na billboardach zewnętrznych, obecność na wydarzeniach branżowych i uczelniach technicznych.

Firma FAKRO doskonale rozumie, jak ważnym czynnikiem wpływającym na zadowolenie z użytkowania jej produktów jest profesjonalny i rzetelny montaż, dlatego od początku swojego powstania, firma angażuje się w edukację, profesjonalne szkolenia oraz wsparcie dekarzy.

Podobnie jak poprzednio, tak i tym razem firma FAKRO aktywnie włączyła się w kampanię i z dumą będzie promować jej przesłanie: DOBRY MONTAŻ jest tak samo ważny, jak dobry produkt! W tegorocznej edycji kampanii DOBRY MONTAŻ firma FAKRO promować będzie system ciepłego montażu:

  • uniwersalny kołnierz uszczelniający EHV-AT Thermo z dodatkową termoizolacją;
  • zestaw izolacyjny XDK (kołnierz paroprzepuszczalny XDP, wełna owcza z zestawu XDP, kołnierz paroszczelny XDS).
Firma powiązana:
Fakro

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Instrukcja wymiany uszczelki w ramie okna dachowego
Instrukcja wymiany uszczelki w ramie okna dachowego
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!