Budujemy Dom
Stan surowy / Okna i drzwi / Aktualności

Kampania marketingowa FAKRO z udziałem trenera Adama Nawałki

Dnia 22 maja 2017 r. ruszyła kampania marketingowa FAKRO, której główna twarzą, jest trener Adam Nawałka. Jego postawa na boisku sportowym jak i poza nim idealnie koresponduje z wartościami jakie wyznaje FAKRO - wicelider światowego rynku okien dachowych.

Kampania marketingowa FAKRO z udziałem trenera Adama Nawałki

Polska Drużyna Narodowa jest na najlepszym miejscu w rankingu FIFA w historii. Do tego sukcesu niewątpliwie przyczynił się trener Adam Nawałka, który ma jasną filozofię zespołu i celów, które konsekwentnie realizuje. Firma FAKRO bezsprzecznie również urzeczywistnia swoją wizję i strategię rozwoju, która przynosi spektakularne efekty, zwiększając udział firmy w globalnym rynku okien dachowych.

FAKRO nieustannie wprowadza innowacje technologiczne, produktowe, sprzedażowe, marketingowe, CSR-owe. Odważnie eksploruje nowe obszary i proponuje klientom nowości asortymentowe. A wszystko to za sprawą... jasnej wizji. Wizja trenera Nawałki to także wybór FAKRO, a dokładniej wybór kompleksowej oferty okien dachowych oraz pionowych do własnego domu.

Jesteśmy dumni z takiego wyboru oraz z faktu wspierania polskiej firmy przez tak wybitną osobowość. Produkty FAKRO to najwyższa, światowa jakość, która spełnia oczekiwania najbardziej wymagających klientów - komentuje Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu FAKRO.

Kampania będzie obejmować działania w prasie, internecie oraz w punktach sprzedaży.

Firma powiązana: Fakro
aktualizacja: 2017-06-12

Dodaj komentarz

Zobacz też:

Budvar Centrum - wyróżniona za jakość i wizerunek
Budvar Centrum - wyróżniona za jakość i wizerunek Znak Jakości Home Zone i tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki to nagrody przyznawane przez wybitnych polskich architektów, projektantów i ...
Drzwi MB-104 Passive z certyfikatem Passive House Institute w Darmstadt
Drzwi MB-104 Passive z certyfikatem Passive House Institute w Darmstadt System okienno-drzwiowy MB-104 Passive firmy ALUPROF otrzymał drugi certyfikat Certified Passive House Component. Tym samym prestiżowy Passive ...
Efekt szklanych ścian w systemie Schüco ASS 77 PD.HI
Efekt szklanych ścian w systemie Schüco ASS 77 PD.HI Imponujący efekt szklanych ścian dają aluminiowe drzwi przesuwne ASS 77 PD.HI o ekstremalnie wąskich widocznych szerokościach profili, z ...
Najbardziej znane marki
Okna połaciowe - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Drzwi wewnętrzne - ranking rozpoznawalności firm i produktów

Czytaj na tabletach gratis
Czas na Wnętrze Budujemy Dom T3 Młody Technik
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Budujemy Dom
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera BudujemyDom.pl i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie miesięcznika "Budujemy Dom".
W każdy czwartek otrzymasz darmowy
poradnik budowlany, a w nim:
  • aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego,
  • porady budowlane,
  • najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl,
  • zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie
    w pełnej wersji.

Czas na wnętrze