Zarówno aktualnym, jak i potencjalnym klientom część ta pomoże zapoznać się z bogatą ofertą firmy Franc Gardiner. Różnorodność prezentowanych wzorów, kolorów oraz rozmiarów pozwoli idealnie dobrać te elementy wykończenia już na etapie planowania przyszłego wystroju. Wszelkie pytania oraz wątpliwości, jakie pojawią się w trakcie przeglądania oferty, pomoże rozwiązać „Strefa klienta”, dająca możliwość skonsultowania się z pracownikami firmy, którzy udzielą nam profesjonalnej pomocy nie tylko w kwestii doboru rolet, lecz również ich montażu.
Poza zaprezentowaną w przejrzystej formie ofertą produktową serwis zawiera również podstrony pozwalające zapoznać się różnymi aspektami działalności firmy Franc Gardiner. Przedstawia daty szczególnie ważne w historii firmy – założenie spółki, powstawanie jej kolejnych oddziałów, a także – najważniejsze osiągnięcia, wśród których wymienione zostały przyznane certyfikaty, tytuły oraz nagrody. Osobny rozdział poświęcony został zaprezentowaniu sukcesów związanych z wdrożeniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz systemów utrzymywania jakości.
Firma Franc Gardiner to przede wszystkim jej pracownicy – ze stron serwisu poznamy atmosferę pracy w firmie oraz stojące przed zatrudnionymi możliwości samorealizacji oraz kreowania nowych trendów. Uzupełnieniem serwisu są działy „Aktualności” oraz „Prasa”, w których na bieżąco prezentowane są informacje z życia firmy oraz tytuły prasowe, które je zamieściły.
Dodaj komentarz