Budujemy Dom
Stan surowy / Okna i drzwi / Aktualności

Amber oznacza bursztyn

Odważna sesja zdjęciowa i film korporacyjny przygotowane zostały dla producenta okien – firmy PLASTICO. Nowa kampania na rok 2009 promować będzie linię ekskluzywnych okien - AMBERLINE.

 Nazwa linii pochodzi od angielskiego słowa amber, co oznacza bursztyn. To właśnie bursztyn stał się inspiracją dla całej serii okien, a także dla przygotowanej sesji zdjęciowej.

Zdjęcia zrealizowane zostały na kołobrzeskich plażach, gdzie znajduje się fabryka firmy.

Kampania promująca okna firmy PLASTICOKampania promująca okna firmy PLASTICO
Kampania promująca okna firmy PLASTICOKampania promująca okna firmy PLASTICO

Okno może być dekoracją, obrazem w naszym domu. Jego kształt i kolor podkreślają styl wnętrza i wyrażają jego indywidualny charakter podobnie jak bursztyn – wyraża charakter i zdobi ciało kobiety. W kampanii połączyliśmy zatem te dwa skojarzenia i udekorowaliśmy okna pięknem kobiecego, nagiego ciała, a bursztynowa biżuteria była jedynym dodatkiem uzupełniającym te obrazy – mówi Agata Polak, project manager w butiku Papert przygotowującej kampanię firmy PLASTICO.

Zespół butiku Papert:

  • Fotograf Szymon  Brodziak
  • Produkcja: Agata Polak
  • Stylizacja: Adam Kruczek
  • Fryzury: Krzysztof Nawrot
  • Makijaż: Aneta paciorek
  • Backstage: Jacek Świderski
  • Film korporacyjny: Jacek Jabłoński

Firma powiązana: PLASTICO
aktualizacja: 2009-01-09

Dodaj komentarz

Zobacz też:

Nagroda główna Supply Chain Designer 2017 dla firmy VELUX
Nagroda główna Supply Chain Designer 2017 dla firmy VELUX 7 grudnia 2017, w Warszawie podczas Gali Logistyki, Transportu i Produkcji rozdane zostały nagrody w VI edycji badania Supply Chain Designer. ...
Nowość MS więcej niż OKNA - elegancja aluminium w oknach z PVC
Nowość MS więcej niż OKNA - elegancja aluminium w oknach z PVC Firma MS więcej niż OKNA jako jedyny na polskim rynku producent prezentuje nowe okna z PVC, które do złudzenia przypominają nowoczesną, ...
Partner FAKRO - firma RESPILON - w finale Smogathonu
Partner FAKRO - firma RESPILON - w finale Smogathonu Znamy już zwycięzców wyłonionych z finalistów trzeciej edycji Smogathonu – konkursu dla startupów, naukowców oraz osób prywatnych, ...
Najbardziej znane marki
Okna połaciowe - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Drzwi wewnętrzne - ranking rozpoznawalności firm i produktów

Czytaj na tabletach gratis
Czas na Wnętrze Budujemy Dom T3 Młody Technik
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Budujemy Dom
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera BudujemyDom.pl i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie miesięcznika "Budujemy Dom".
W każdy czwartek otrzymasz darmowy
poradnik budowlany, a w nim:
  • aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego,
  • porady budowlane,
  • najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl,
  • zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie
    w pełnej wersji.

Czas na wnętrze