Budujemy Dom
Instalacje / Ogrzewanie podłogowe i grzejniki / Aktualności

Drugie Życie Viessmann

Viessmann rozpoczął Drugie Życie w całkowicie nowej rzeczywistości. Jako jedyna firma z branży grzewczej w Polsce, otworzyła Salon Firmowy w wirtualnym świecie Second Life.

Viessmann w świecie Second LifeSecond Life (SL), to wirtualna rzeczywistość, która przerosła najśmielsze oczekiwania swoich twórców.

Zapoczątkowana jako odmiana sieciowej gry komputerowej, przeistoczyła się w złożony wirtualny świat, z własną walutą (Linden dolar) i rządzony takimi samymi prawami jak ten realny. Dzięki praktycznie nieograniczonym możliwościom rozwoju, SL stało się dla wielu użytkowników prawdziwym Drugim Życiem. Liczba „mieszkańców” wciąż rośnie, a według ostatnich doniesień sięga już 11 milionów.

Viessmann w świecie Second LifeSecond Life to również doskonała przestrzeń dla znanych firm i marek, pozwalająca zaistnieć im
w niestandardowej formie. Szeroko reprezentowane w SL są marki z branż samochodowej i elektronicznej, ale znane są również przykłady obecności mediów jak, np. Agencja Reuters lub popularnych tytułów prasowych. Przyszedł także czas na branżę grzewczą...

W październiku bieżącego roku ruszyła szeroko zakrojona kampania billboradowa Viessmann w wirtualnej rzeczywistości. „Mieszkańcy” SL mogą się na nie natknąć na przestrzeni całego wirtualnego świata. Tematyka oraz wygląd są odwzorowaniem realnych kampanii firmy Viessmann. Charakterystyczne logo, widoczne i rozpoznawalne z dużych odległości nikogo nie pozostawi obojętnego.

Viessmann w świecie Second LifeAkcja billboardowa skupia się na promocji kolektorów słonecznych VITOSOL, Akademii Viessmann – pod hasłem „Kształcimy Fachowców” oraz nowej usługi: Serwisu 24- godzinnego. Niekwestionowaną zaletą "wirtualnych" billboardów jest możliwość spokojnego zapoznania się z ich treścią i ... możliwość kliknięcia w niego, co powoduje otwarcie strony internetowej promującej akcję. W sumie w SL funkcjonuje już 60 billboardów firmy Viessmann.

Kolejnym, spektakularnym krokiem było otwarcie Wirtualnego Salonu - galerii firmy Viessmann. Po wejściu do środka, zobaczymy przygotowane w wysokiej jakości zdjęcia oraz film, który można obejrzeć siadając wygodnie na wirtualnej sofie.

Viessmann w świecie Second LifeW ramach rozrywki, dla odwiedzających Salon gości przygotowano lodowisko, które nawiązuje do zaangażowania firmy w promocję sportów zimowych. Aby skorzystać z lodowiska, należy pobrać bezpłatny zestaw składający się z łyżew, czapki i szalika – oczywiście w charakterystycznym pomarańczowym kolorze firmy Viessmann.


Firma powiązana: Viessmann
aktualizacja: 2007-11-29

Dodaj komentarz

Grzejnik Vertiga - dynamika w pięknej formie
Grzejnik Vertiga - dynamika w pięknej formie Grzejniki dekoracyjne - jak wskazuje nazwa - stosowane były zwykle jako uzupełnienie właściwego ogrzewania zwykle realizowanego przy pomocy ...
Techniprot z Gazelą Biznesu
Techniprot z Gazelą Biznesu Firma TECHNIPROT dołączyła do elitarnego klubu Gazel Biznesu - grona najdynamiczniej rozwijających się firm.
Nowość KOSPEL - promienniki podczerwieni IH GoldSun
Nowość KOSPEL - promienniki podczerwieni IH GoldSun Firma KOSPEL wprowadziła do oferty nową kategorię urządzeń - promienniki podczerwieni IH GoldSun. Promienniki zapewniają komfort cieplny ...
Najbardziej znane marki
Ogrzewanie podłogowe - elektryczne - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Ogrzewanie podłogowe wodne - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Budujemy Dom
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera BudujemyDom.pl i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie miesięcznika "Budujemy Dom".
W każdy czwartek otrzymasz darmowy
poradnik budowlany, a w nim:
  • aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego,
  • porady budowlane,
  • najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl,
  • zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie
    w pełnej wersji.

Czas na wnętrze