Konkurs pozwalający wyłonić najpopularniejsze na polskim rynku marki, produkty i usługi zorganizowany został już po raz trzeci przez Grupę Media Partner we współpracy merytorycznej z Instytutem Gallupa.
Nagrodzone w konkursie "Laur Klienta 2007" firmy oraz ich produkty i usługi wyłonione zostały na podstawie badań polskiego rynku konsumenckiego. Badania te przeprowadzono za pomocą sondażu telefonicznego i e-mailowego oraz poprzez ankietowanie bezpośrednie.
Pytania w ankietach miały charakter otwarty, w związku z tym badani sami musieli wskazać markę, która ich zdaniem była najlepsza w danej kategorii. Badania były prowadzone cyklicznie od stycznia do czerwca 2007 roku, a liczba respondentów wyniosła ok. 1000 osób.
Może cię zainteresować
Jakie odległości zachować montując haki do rynny?
Jaka jest trwałość dachu krytego gontem bitumicznym?
Jaką blachę użyć do wykończenia elewacji?
Jak podnieść komfort mieszkania na poddaszu?
Jak obrobić komin z blachy trapezowej?
Jakie wybrać rolety do okien dachowych?
10 kluczowych powodów, by wymienić stare okno dachowe w 2024 roku
Dach płaski wentylowany czy niewentylowany? Które rozwiązanie jest lepsze w budynku mieszkalnym?
Jaka papa na deskowanie?
Zalety i zastosowanie chłodnych dachów SOPREMA
Konstrukcyjne łuki z drewna gięto-klejonego
Jakie są zalety blachodachówek z posypką skalną?
Co to jest blachodachówka hybrydowa i jak się ją montuje?
Co to są kratownice drewniane i gdzie je stosować?
Jak prawidłowo położyć folię paroizolacyjną?
Skuteczna hydroizolacja dachu płaskiego za pomocą membrany PVC
Czy blachodachówka pasuje na dach drewnianego domu?
Co jest ważne przy układaniu blachy dachowej z posypką skalną?
Co to jest drewno klejone?
Nie wyrzucaj pieniędzy w błoto. Oto sposób na obniżenie podatku od deszczu
Różnice pomiędzy systemami rynnowymi z PVC i stali powlekanej
Płynna membrana Hyperdesmo - system do renowacji wyeksploatowanych pokryć dachowych
Zasady poprawnego montażu okna dachowego
Czym pokryć nowoczesny dom o bryle stodoły?
Jak doświetlić pomieszczenia domu z płaskim dachem?
Prawidłowa wentylacja dachu wykonanego z pokrycia stalowego
Membrany dachowe premium dla doskonałej izolacji dachu
BauderECO - ekologiczna termoizolacja dachu
Bezpieczne poddasze - niepalna wełna i ogniochronne płyty g-k
Zobacz więcej
Zwiń
Papa termozgrzewalna CZARNA MAMBA, która uzyskała tytuł "Odkrycie Roku 2007" jest wysokiej jakości rozwiązaniem technicznym służącym do hydroizolacji obiektów budowlanych i inżynieryjnych. Jest produkowana na najnowocześniejszej w Europie linii produkcyjnej zainstalowanej w fabryce w Międzyrzeczu. Asortyment pap CZARNA MAMBA sięga od wysokiej jakości pap modyfikowanych typu MAX do pap oksydowanych. W ofercie pap CZARNA MAMBA ważną rolę odgrywają także produkty specjalistyczne, jak: CZARNA MAMBA Perfor do modernizacji warstwy hydroizolacji dachów płaskich, CZARNA MAMBA Mostowa do zastosowań drogowych czy CZARNA MAMBA Fire Resist stosowana do hydroizolacji obiektów o specjalnych wymaganiach ogniowych.
Szwajcarska firma Swisspor (działająca od blisko 60 lat) jest międzynarodowym producentem materiałów termo- i hydroizolacyjnych. W Polsce firma jest obecna od 1999 roku. Ma trzy fabryki styropianu i jedną fabrykę pap termozgrzewalnych.
Dodaj komentarz