Celem konkursu, trwającego od października 2010 roku, było stworzenie sloganu reklamowego, który najlepiej oddawałby ideę promowanego produktu. Spośród wielu nadesłanych zgłoszeń Jury wytypowało najciekawszą propozycję. Nagroda główna samochód Renault Megane Generation trafiła do Mirosława Ostrowskiego z Łozisk.
Pasjonuje mnie ekologia, dlatego zawsze staram się szukać takich rozwiązań technologicznych, które pozwalają mi zadbać o środowisko – mówi Mirosław Ostrowski, laureat konkursu. – okna TYTANOWEtermo wybrałem ze względu na energooszczędność. Nie spodziewałem się jednak, że wygram za to samochód.
Organizując konkurs, chcieliśmy dać naszym Klientom możliwość twórczego wyrażenia tego, co ich zdaniem jest atutem naszej stolarki, bo jako użytkownicy wiedzą to najlepiej. Zwycięskie hasło zostanie wykorzystanie w kampanii reklamowej okien TYTANOWYCHtermo – mówi Barbara Sarna z firmy MS więcej niż OKNA.
Uroczyste wręczenie nagrody głównej odbyło się 30 czerwca w Salonie Renault w Słupsku. Wartość nagrody głównej – samochodu Renault Megane Generation – wyniosła ponad 50 000 zł.
Zdaniem naszych Czytelników
retrofood
15 Jul 2011, 19:50
Dla mnie też za trudne... ale cóż, nie każdy ma doktorat. Ja muszę łopatą...
Gość copywriter
15 Jul 2011, 19:45
Hasło bez rewelacji, albo znajomy, albo jedyna osoba, która zgłosiła się w konkursie.