OKNOPLAST wspiera profilaktykę nowotworową

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 6-9 minut
aktualizacja: 2014-02-05 11:11:48
OKNOPLAST wspiera profilaktykę nowotworową

Firma OKNOPLAST została oficjalnym partnerem ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Rak. To się leczy!". Spółka będąca czołowym producentem stolarki w Europie od zawsze angażuje się w inicjatywy ważne społecznie, szczególnie wspierając aktywny tryb życia wśród społeczności lokalnych.

Druga edycja kampanii "Rak. To się leczy!" ruszyła 4 lutego 2014 r. w Światowy Dzień Walki z Rakiem. W tej odsłonie organizatorzy, zgodnie z Europejskim Kodeksem Walki z Rakiem, będą namawiać m.in. do rzucenia palenia, zdrowego odżywiania i aktywności fizycznej. Jak podkreślają eksperci ruch jest ważnym czynnikiem profilaktyki nowotworowej. Dla firmy OKNOPLAST, która mocno wspiera działalność sportową, włączenie się w kampanię było naturalnym wyborem.

Wyniki badań wskazują, że aktywny tryb życia zmniejsza ryzyko rozwoju raka. Poza sponsoringiem światowych gigantów piłkarskich jak Inter Mediolan, Olympique Lyon i Borussia Dortmund, od lat wspieramy programy sportowe skierowane do dzieci i młodzieży. Współpracujemy m.in. z Akademią Sportu Progres pod patronatem Jerzego Dudka. W ten sposób staramy się kształtować zdrowe nawyki wśród młodego pokolenia. W OKNOPLAST jesteśmy głęboko przekonani, że firmy odnoszące rynkowe sukcesy mają obowiązek działać na rzecz społeczeństwa - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor ds. Marketingu OKNOPLAST. Spółka uruchomiła właśnie osobną stronę internetową www.oknoplastsport.pl, na której prezentuje aktualności dotyczące swojej działalności sportowej.

Jednym z elementów projektu jest bieg "Przegonić raka". W tym roku zorganizowane zostaną aż 4 takie wyścigi na dystansie 5 km. Weźmie w nich udział reprezentacja OKNOPLAST, która regularnie uczestniczy w maratonach.

Głównym celem kampanii "Rak to się leczy!" jest przekonanie Polaków do badań profilaktycznych i uświadomienie społeczeństwu, że nowotwory można skutecznie leczyć. Dziś wcześnie wykryty rak jest wyleczalny i możliwe jest z nim prowadzenie normalnego aktywnego życia. Kampania ma także zmieniać stereotypy związane z nowotworami.

Znakiem rozpoznawczym OKNOPLAST są odważne działania marketingowe. Jako pierwsza polska firma podjął decyzję o sponsorowaniu słynnego Interu Mediolan. Kampania "Rak to się leczy!" w sposób niebanalny porusza tematykę profilaktyki nowotworowej oraz wykorzystuje innowacyjne formy dotarcia. W ramach projektu stworzono pierwszą
w Polsce aplikację mobilną "Piersi badacze", zachęcającą do profilaktyki i samobadania piersi. Przemysław Saleta, Maciej Jachowski, Radosław Majdan, Tomasz Puzon i Jacek Stachursky, na swoim przykładzie uczą kobiety jak badać piersi.

Może cię zainteresować
Ile kosztuje moskitiera na okno balkonowe? Proste i szybkie w obsłudze kraty rolowane - rodzaje, montaż Markizy wolnostojące - zamień ogórd lub taras na miejsce urlopowego wypoczynku Co daje anodowanie aluminium? Wybieramy komfortowe drzwi do wnętrz Jakie są wady i zalety okien nieotwieranych typu FIX? Jakie okna wybrać od południa, jakie od północy? Wyłazy dachowe - jaki model wybrać? Jakie są zalety parapetów z konglomeratu? Jak je pielęgnować? Czy okna mogą otwierać się na zewnątrz? Jaki jest proces produkcji szyby zespolonej? Nowa generacja okien dachowych GREENVIEW. Nowy standard na nowe czasy Kiedy prostota i minimalizm spotykają się z nowoczesnością. Dom w stylu stodoły Jak zasłonić okna na parterze? Jaka roleta na skośne okno? Czym się kierować przy wyborze drzwi wewnętrznych? Pora na nowe okna. Jak przygotować się do wymiany okien w domu i zrealizować ją krok po kroku? Okna na straży bezpieczeństwa Co zrobić gdy drzwi balkonowe się nie domykają? Rolety zewnętrzne w nowo projektowanym budynku - co powinniśmy o nich wiedzieć? Co to za kolor Winchester? Czy istnieją okna przez które nie widać wnętrza? Jakie parametry decydują o bezpieczeństwie zapewnianym przez zamki i wkładki? Jak przebiega szczelny montaż okien w technologii Soudal Window System? Prawidłowy montaż okien energooszczędnych Skąd się bierze popularność ościeżnic stalowych? Co to jest szkło ornamentowe? Jak przestawić okna na tryb letni/zimowy? Jak włączyć czytnik linii papilarnych? Jak zapobiegać kondensacji pary wodnej na oknach dachowych? Energooszczędność i Koalicja Termomodernizacji Jakie okna przesuwne wybrać? Jak zamontować drzwi techniczne? Metamorfoza drzwi wejściowych metodą DIY Ile powinno być od okna do sufitu? Na jakiej wysokości umieścić okno? Lekkie konstrukcje z drewna klejonego z powłoką PVC Dlaczego warto zdecydować się na stolarkę pozbawioną progów? Okna i drzwi w 2024 roku. Jakie trendy będą obowiązywały? LINEAR - okna dla ambitnych realizacji
Zobacz więcej Zwiń

Kampania pokazuje, że problem nowotworów dotyczy nas wszystkich, w dzisiejszych czasach jest to bowiem choroba niemalże cywilizacyjna. Dlatego nie możemy na ten temat milczeć. Program oswaja z tematyką raka, pokazuje jak o nim rozmawiać i gdzie szukać pomocy. Jednocześnie wykorzystuje nowoczesne metody przekazu – aplikacje mobline, social media, dzięki czemu jest niezwykle angażujący. To z kolei znacznie zwiększa jego skuteczność – mówi Grzegorz Filipek z OKNOPLAST. Najważniejsze, że dzięki takim działaniom, możemy realnie pomóc wielu osobom, które zbadają się i trafią do lekarza we właściwym czasie.

Organizatorzy planują szereg happeningów i spotkań łączących zajęcia sportowe z profilaktyką, w czasie których możliwe będzie wykonanie bezpłatnych badań: mammografii czy badań krwi na obecność wirusa HCV. Podobnie jak w zeszłym roku w akcje zaangażowali się znani aktorzy, sportowcy i ludzie kultury. Kampania obejmie prasę, internet, outdoor
a oraz spoty TV.

Firma powiązana:
OKNOPLAST

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Instrukcja wymiany uszczelki w ramie okna dachowego
Instrukcja wymiany uszczelki w ramie okna dachowego
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!