Strategia eksportu i związany z nią plan ekspansji eksportowej określają etapy postępowania podczas rozwijania działalności eksportowej. Dobry plan eksportu powstaje długo. Jest on wielokrotnie weryfikowany w wyniku nowych spostrzeżeń i zdobytych doświadczeń.
Zasadnicze elementy planu eksportu to badanie rynku, plan marketingowy, wyboru strategii penetracji rynku i dostarczania produktów, a także plan dziennych zadań niezbędnych do zrealizowania projektu.
Jednym z prelegentów konwentu był Marcin Grzelak, dyrektor ds. eksportu w Effect Glass, który przedstawił ofertę produktów spółki odpowiadającą na potrzeby poszczególnych rynków zagranicznych. Podczas spotkania zorganizowano także debatę, która miała prawdziwie międzynarodową obsadę. Gościem specjalnym wydarzenia był Chris Cauwenbergh z Belgii oraz Barbara Ahlers - Prezes Zarządu firmy Roto-Frank.
Zgodnie z tradycją spotkań, organizowanych przez Stolarkę VIP i GEC Consulting duże zainteresowanie zebranych wzbudziła prezentacja ciepłego montażu oraz dynamiczny pokaz podnoszenia ciężkich okien i przeszkleń. Partnerem całego przedsięwzięcia były wiodące firmy należące do branży stolarki, m. in. marka Effector.
Dodaj komentarz