Firma FAKRO Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski do 2020 roku

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 6-9 minut
Firma FAKRO Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski do 2020 roku

9 października 2017 r. firma FAKRO i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyli umowę sponsorską. Nowa umowa na mocy której FAKRO nadal będzie Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski oraz Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski U-21 będzie obowiązywała od 1 sierpnia 2018 roku do 31 lipca 2020. Umowa została podpisana podczas konferencji "FAKRO, PZPN - wspólna droga do sukcesu" zorganizowanej przez firmę FAKRO.

aktualizacja: 2017-10-12 05:51:03

Współpraca z PZPN oraz sponsorowanie reprezentacji Polski daje wiele możliwości, szczególnie firmom, których strategią jest rozwój produktów na rynku międzynarodowym. Z firmą FAKRO współpracujemy już bardzo długo, bo od 2004 roku. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek na świecie, jeden z liderów na światowym rynku okien dachowych, nadal będzie wspierać drużynę narodową, a także reprezentację Polski do lat 21, jako Oficjalny Partner - powiedział podczas konferencji Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.

Sponsorowanie drużyny narodowej sprzyja kojarzeniu marki FAKRO z wolą zwycięstwa, rywalizacją, dynamiką i zdrowiem. FAKRO wybiera prestiżowe działania rangi międzynarodowej, które są odpowiednie do międzynarodowych działań eksportowych. Nasi piłkarze nie zawsze święcili triumfy, jednak FAKRO jest z nimi bez względu na odnoszone sukcesy- skomentował Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. marketingu FAKRO.

Mówiąc o sukcesach gospodarczych FAKRO porównujemy rywalizację na rynku globalnym z gospodarczymi mistrzostwami świata. Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej jest sportowym ambasadorem Polski na arenie międzynarodowej. Firma FAKRO reprezentuje Polskę w gospodarczych mistrzostwach świata. Wierzymy w sukces gospodarczy Polski, podobnie jak kibice wierzą w sukces swojej narodowej drużyny - uzupełnia Janusz Komurkiewicz.

W miarę możliwości Zespół FAKRO uczestniczy w meczach polskiej drużyny piłkarskiej. Także podczas nich reprezentanci firmy spotykają się z partnerami biznesowymi, co buduje partnerskie i tak ważne we współpracy relacje. Jeżeli nasza reprezentacja wygrywa to wszyscy mamy satysfakcję, natomiast jeżeli wygrywają polskie firmy na globalnym rynku, konkurując z firmami zagranicznymi, to oprócz satysfakcji rośnie również nasza zamożność - uzupełnia Janusz Komurkiewicz.

Warto zaakcentować, że twarzą obecnie realizowanej przez FAKRO, kampanii marketingowej "Żyj z wizją" został trener Adam Nawałka. Filozofia FAKRO jak i wizja trenera Adama Nawałki są zbieżne. FAKRO dzięki swojej wizji dynamicznie się rozwija i osiąga sukcesy. Właśnie dzięki niej zaszliśmy tak daleko. Konsekwentnie realizujemy założenia tworząc innowacyjne, energooszczędne i bezpieczne produkty poprawiające komfort życia w ponad 50-ciu krajach na świecie. Trener Adam Nawałka również konsekwentnie wdraża swoją wizję, dzięki której Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej odnosi sukcesy, a obecnie zajmuje najlepsze miejsce w rankingu FIFA w historii.

Może cię zainteresować
Nowa generacja okien dachowych GREENVIEW. Nowy standard na nowe czasy Pora na nowe okna. Jak przygotować się do wymiany okien w domu i zrealizować ją krok po kroku? LINEAR - okna dla ambitnych realizacji Jak zapobiegać kondensacji pary wodnej na oknach dachowych? Prawidłowy montaż okien energooszczędnych Ile powinno być od okna do sufitu? Na jakiej wysokości umieścić okno? Jak zasłonić okna na parterze? Okna i drzwi w 2024 roku. Jakie trendy będą obowiązywały? Jakie są wady i zalety okien nieotwieranych typu FIX? Ile kosztuje moskitiera na okno balkonowe? Co to za kolor Winchester? Jak przestawić okna na tryb letni/zimowy? Rolety zewnętrzne w nowo projektowanym budynku - co powinniśmy o nich wiedzieć? Wianki okolicznościowe i inne ozdoby do dekoracji drzwi. Przewodnik kreatywnego dekorowania Co zrobić gdy drzwi balkonowe się nie domykają? Jak myć żaluzje fasadowe? Jakie parametry decydują o bezpieczeństwie zapewnianym przez zamki i wkładki? Jak przebiega szczelny montaż okien w technologii Soudal Window System? Jakie okna wybrać od południa, jakie od północy? Jak włączyć czytnik linii papilarnych? Jaka roleta na skośne okno? Metamorfoza drzwi wejściowych metodą DIY Co to jest szkło ornamentowe? Skąd się bierze popularność ościeżnic stalowych? Okna na straży bezpieczeństwa Co daje anodowanie aluminium? Czym się kierować przy wyborze drzwi wewnętrznych? Wyłazy dachowe - jaki model wybrać? Energooszczędność i Koalicja Termomodernizacji Czy okna mogą otwierać się na zewnątrz? Kiedy prostota i minimalizm spotykają się z nowoczesnością. Dom w stylu stodoły Jakie okna przesuwne wybrać? Jaki jest proces produkcji szyby zespolonej? Jakie są zalety parapetów z konglomeratu? Jak je pielęgnować? Markizy wolnostojące - zamień ogórd lub taras na miejsce urlopowego wypoczynku Wybieramy komfortowe drzwi do wnętrz Dlaczego warto zdecydować się na stolarkę pozbawioną progów? Proste i szybkie w obsłudze kraty rolowane - rodzaje, montaż Lekkie konstrukcje z drewna klejonego z powłoką PVC
Zobacz więcej Zwiń

W ramach współpracy sponsoringowej firma FAKRO ma prawo posługiwania się tytułem "Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej oraz Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski U-21" jak również do wykorzystania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. FAKRO pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce. Logo firmy znajdzie się także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również wszystkich zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych.

Decyzja o przedłużeniu współpracy z PZPN nie była trudna - wspólnie reprezentujmy Polskę, kibicujmy razem w drodze do sukcesu - podsumowuje Janusz Komurkiewicz.

Popisanie umowy FAKRO z PZPN było zwieńczeniem konferencji "FAKRO, PZPN - wspólna droga do sukcesu". Polski Związek Piłki Nożnej reprezentował Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN. Dotychczasową współpracę między FAKRO a PZPN przybliżył Janusz Komurkiewicz, członek zarządu FAKRO ds. marketingu. Specjalnymi gośćmi konferencji byli także Andrzej Iwan - dwukrotnym uczestnikiem Mundialu, najmłodszym uczestnikiem Mistrzostw Świata w Argentynie, komentator Polsat Sport oraz Patryk Olejniczak - partner i były pracownik FAKRO, który kilka dni temu zakończył samotną, charytatywną podróż motocyklem, której celem było wsparcie dzieci z Zespołem Downa oraz ich rodzin. W spotkaniu wzięli udział partnerzy FAKRO oraz dziennikarze branżowi.

Firma powiązana:
Fakro

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Instrukcja wymiany uszczelki w ramie okna dachowego
Instrukcja wymiany uszczelki w ramie okna dachowego
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!