Budujemy Dom
Stan surowy / Termoizolacja / Aktualności

Zobacz ciepło

Baumit rusza z nową kampanią promującą energooszczędne budownictwo. Jak zapewnia Aleksandra Witkowska z firmy Baumit, ciepło naszych domów będzie można nie tylko poczuć, ale i zobaczyć. Zwłaszcza to, które ucieka.
Baumit rusza z nową kampanią promującą energooszczędne budownictwo. Jak zapewnia Aleksandra Witkowska z firmy Baumit, ciepło naszych domów będzie można nie tylko poczuć, ale i zobaczyć. Zwłaszcza to, które ucieka.

Kampania "Zobacz ciepło" ma zwrócić uwagę zarówno klientów indywidualnych, architektów i wykonawców na potrzebę właściwego ocieplania obiektów budowlanych. Kampania rusza tuż przed rozpoczęciem nowego sezonu budowlanego, a z końcem okresu grzewczego, kiedy najbardziej odczuwamy potrzebę termomodernizacji domu.

- Wizualną stroną naszej akcji będą zdjęcia wykonane metodą termowizyjną, które w bardzo prosty sposób pokazują jak wiele ciepła ucieka przez nieocieplane ściany – tak szczegóły kampanii zdradza Aleksandra Witkowska, asystentka zarządu ds. marketingu w Baumit - Chcemy z jednej strony zwrócić uwagę klienta na możliwość płacenia mniejszych rachunków za ogrzewanie, z drugiej zaś planujemy działania edukacyjne, uświadamiające potrzebę podnoszenia kategorii energooszczędności swojego domu. Zresztą zgodnie z nowymi przepisami unijnymi.

Akcja producenta materiałów budowlanych, która stanowi odpowiedź na nowe prawodawstwo unijne. W lipcu przyszłego roku mają wejść w życie przepisy o obowiązku posiadania świadectw energooszczędności dla nowopowstających budynków. Rok później taki wymóg będzie obowiązywał także obiekty już istniejące. - Elementem kampanii Baumit będą specjalne paszporty promujące obowiązek certyfikowania – wylicza Witkowska - Wystawiane przez przedstawicieli firmy pomogą zorientować się właścicielom i zarządcom domów o kategorii energooszczędności budynku i w razie potrzeby zasugerują jej podniesienie - poprzez zastosowanie izolacji, czy wymianę stolarki. Już wkrótce w kilku największych miastach Polski zobaczyć będzie można billboardy promujące kampanię Baumit oraz tramwaje oklejone termowizyjnymi fotografiami. Specjalnie do celów kampanii powstanie strona internetowa, gdzie zamieszczone zostaną informacje o możliwości zmniejszenia zużycia energii, ocieplenia domu i nowych przepisów dotyczących certyfikatów energetycznych. A dzięki technice termowizyjnej będzie tam również można… zobaczyć ciepło.
Firma powiązana: Baumit
aktualizacja: 2012-12-09

Dodaj komentarz

Zobacz też:

Jubileuszowy kalendarz ISOVER
Jubileuszowy kalendarz ISOVER 25. rok obecności na polskim rynku marka ISOVER rozpoczyna od wydania specjalnego kalendarza ze znanymi obiektami, w których wykorzystano materiały ...
Aplikacja ISOVER - pomocne narzędzie dla wykonawcy i inwestora
Aplikacja ISOVER - pomocne narzędzie dla wykonawcy i inwestora Dzięki wielofunkcyjnej aplikacja ISOVER PL profesjonalista - wykonawca, doradca techniczny czy handlowiec - sprawnie dokona obliczeń technicznych, ...
Nowy zakład produkcji płyt styropianowych Styropmin w Zielonej Górze
Nowy zakład produkcji płyt styropianowych Styropmin w Zielonej Górze Styropmin - producent styropianu - uruchomił nowy zakład produkcji płyt styropianowych, który znajduje się w Zielonej Górze na terenie ...
Najbardziej znane marki
Wełna mineralna - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Ocieplenia - ranking rozpoznawalności firm i produktów

Czytaj na tabletach gratis
Czas na Wnętrze Budujemy Dom T3 Młody Technik
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Budujemy Dom
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera BudujemyDom.pl i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie miesięcznika "Budujemy Dom".
W każdy czwartek otrzymasz darmowy
poradnik budowlany, a w nim:
  • aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego,
  • porady budowlane,
  • najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl,
  • zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie
    w pełnej wersji.

Czas na wnętrze