Zobacz ciepło

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 2-3 minuty
aktualizacja: 2012-12-09 23:00:00
Zobacz ciepło
Baumit rusza z nową kampanią promującą energooszczędne budownictwo. Jak zapewnia Aleksandra Witkowska z firmy Baumit, ciepło naszych domów będzie można nie tylko poczuć, ale i zobaczyć. Zwłaszcza to, które ucieka.
Baumit rusza z nową kampanią promującą energooszczędne budownictwo. Jak zapewnia Aleksandra Witkowska z firmy Baumit, ciepło naszych domów będzie można nie tylko poczuć, ale i zobaczyć. Zwłaszcza to, które ucieka.

 

Kampania "Zobacz ciepło" ma zwrócić uwagę zarówno klientów indywidualnych, architektów i wykonawców na potrzebę właściwego ocieplania obiektów budowlanych. Kampania rusza tuż przed rozpoczęciem nowego sezonu budowlanego, a z końcem okresu grzewczego, kiedy najbardziej odczuwamy potrzebę termomodernizacji domu.

 

- Wizualną stroną naszej akcji będą zdjęcia wykonane metodą termowizyjną, które w bardzo prosty sposób pokazują jak wiele ciepła ucieka przez nieocieplane ściany – tak szczegóły kampanii zdradza Aleksandra Witkowska, asystentka zarządu ds. marketingu w Baumit - Chcemy z jednej strony zwrócić uwagę klienta na możliwość płacenia mniejszych rachunków za ogrzewanie, z drugiej zaś planujemy działania edukacyjne, uświadamiające potrzebę podnoszenia kategorii energooszczędności swojego domu. Zresztą zgodnie z nowymi przepisami unijnymi.

 

Akcja producenta materiałów budowlanych, która stanowi odpowiedź na nowe prawodawstwo unijne. W lipcu przyszłego roku mają wejść w życie przepisy o obowiązku posiadania świadectw energooszczędności dla nowopowstających budynków. Rok później taki wymóg będzie obowiązywał także obiekty już istniejące. - Elementem kampanii Baumit będą specjalne paszporty promujące obowiązek certyfikowania – wylicza Witkowska - Wystawiane przez przedstawicieli firmy pomogą zorientować się właścicielom i zarządcom domów o kategorii energooszczędności budynku i w razie potrzeby zasugerują jej podniesienie - poprzez zastosowanie izolacji, czy wymianę stolarki. Już wkrótce w kilku największych miastach Polski zobaczyć będzie można billboardy promujące kampanię Baumit oraz tramwaje oklejone termowizyjnymi fotografiami. Specjalnie do celów kampanii powstanie strona internetowa, gdzie zamieszczone zostaną informacje o możliwości zmniejszenia zużycia energii, ocieplenia domu i nowych przepisów dotyczących certyfikatów energetycznych. A dzięki technice termowizyjnej będzie tam również można… zobaczyć ciepło.
Firma powiązana:
Baumit

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Profesjonalne wykonanie termoizolacji
Profesjonalne wykonanie termoizolacji
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!