100%-owa kampania PURMO

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 4-5 minut
aktualizacja: 2012-12-09 23:00:00
100%-owa kampania PURMO
"100%-owe grzejniki płytowe!" – pod takim hasłem we wrześniu ruszy ogólnopolska kampania promocyjna PURMO, marki należącej do Rettig Heating, producenta grzejników płytowych.
"100%-owe grzejniki płytowe!" – pod takim hasłem we wrześniu ruszy ogólnopolska kampania promocyjna PURMO – marki należącej do Rettig Heating, producenta grzejników płytowych.

 

 

W 2007 roku wprowadziliśmy na rynek nową strategię marketingu oraz sprzedaży, jak również wyjątkową koncepcje komunikacyjną -"The Warm Society". W ramach strategii marki będziemy skupiać nasze działania na dalszym usprawnianiu współpracy z instalatorami oraz użytkownikami końcowymi w całej Europie. W naszej komunikacji, pragniemy zwrócić uwagę na to, że grzejnik to coś więcej niż jedynie urządzenie – mówi Emilia Dudek, Marketing Manager firmy Rettig Heating.

 

Wstępem do przeprowadzenia kampanii promocyjnej była akcja komunikacyjna skierowana zarówno do dystrybutorów Purmo jak i dystrybutorów innych marek. Zostały im przesłane informacje na temat planowej akcji wraz z broszurą pt. "100%-owy grzejnik płytowy".

 

To jednak nie koniec.

 

We wrześniu 12 000 instalatorów, znajdujących się w naszej bazie danych, otrzyma przesyłkę z nową mini – broszurą Purmo i ankietą. Po jej wypełnieniu i odesłaniu do Biura Handlowego Purmo w Warszawie, instalatorzy, którzy odpowiedzą prawidłowo na zadane pytania, wezmą udział w losowaniu 5 kompletów systemów nawigacyjnych – uzupełnia Emilia Dudek.
Firma powiązana:
Purmo Group Poland

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Rewolucja w zarządzaniu jakością powietrza w domu
Rewolucja w zarządzaniu jakością powietrza w domu
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!