W 2007 roku wprowadziliśmy na rynek nową strategię marketingu oraz sprzedaży, jak również wyjątkową koncepcje komunikacyjną -"The Warm Society". W ramach strategii marki będziemy skupiać nasze działania na dalszym usprawnianiu współpracy z instalatorami oraz użytkownikami końcowymi w całej Europie. W naszej komunikacji, pragniemy zwrócić uwagę na to, że grzejnik to coś więcej niż jedynie urządzenie – mówi Emilia Dudek, Marketing Manager firmy Rettig Heating.
To jednak nie koniec.
Może cię zainteresować
Ogrzewanie podłogowe - praktyczny poradnik
Zawór w podłogówce nie działa? Sprawdź
Jak właściwie podzielić dom na strefy grzewcze?
Na czym polega ogrzewanie konwekcyjne?
Istotna rola termostatów w ogrzewaniu podłogowym
Czy ekran za grzejnikiem zwiększa efektywność ogrzewania?
Ile prądu zużywa folia grzewcza w ogrzewaniu podłogowym?
Jak dobrać odpowiednią grupę pompową?
Jak zmierzyć rozstaw przyłączy grzejnika?
Klasyka sprawdzona przez miliony - czy grzejnik aluminiowy może pasować do każdego wnętrza?
Grzejniki elektryczne Bursa
Montaż podłogówki jeszcze nigdy nie był taki prosty - z aplikacją InstallPRO360
Sprężone powietrze w przemyśle i na co dzień. Nowe rury i złączki w systemie SharkBite i John Guest
Fakty i mity o ogrzewaniu podłogowym
Jak wykonać obliczenia zapotrzebowania domu na ciepło w czasie termomodernizacji?
Prawidłowy montaż zaworów termostatycznych w instalacjach grzewczych
Grzejnik do pompy ciepła - termomodernizacja domu z niskotemperaturowymi regulusami
Ekspert wyjaśnia dlaczego warto zainwestować w ogrzewanie podłogowe
Co warto wiedzieć o ogrzewaniu podłogowym?
Grzejnik nie musi wisieć na ścianie
Zobacz więcej
Zwiń
Dodaj komentarz