Budujemy Dom
Stan surowy / Ściany i stropy / Aktualności

Nowa odsłona strony internetowej firmy Schöck

Z okazji 50-lecia firma Schöck, producent rozwiązań do izolacji termicznej i akustycznej budynków, uatrakcyjniła swoją stronę internetową www.schock.pl. Zmiany zostały poprzedzone testami użyteczności - obecnie odwiedzający po wykonaniu zaledwie trzech kliknięć mogą dotrzeć do interesujących ich danych. Witryna firmy zyskała też bardziej przejrzystą i nowoczesną formę.

Nowa odsłona strony internetowej firmy SchöckNowa odsłona strony internetowej firmy Schöck jest dziełem niemieckiej agencji Der Punkt. Twórcy kierowali się przede wszystkim potrzebami i wygodą użytkowników. Nowoczesny, przejrzysty layout ułatwia poruszanie się po witrynie i umożliwia szybkie dotarcie do poszukiwanych informacji.

Szybka nawigacja

Celem zmian strony internetowej Schöck było w jak największym stopniu ułatwienie użytkownikom dostępu do ważnych dla nich informacji oraz poruszania się po witrynie. Strona startowa ma przejrzystą strukturę menu. Chcieliśmy, aby odwiedzający w jak najprostszy i najszybszy sposób mogli dotrzeć do interesujących ich danych. Dlatego ograniczyliśmy menu do jedynie pięciu punktów. Dzięki temu każdy użytkownik jest w stanie od razu odszukać potrzebne mu informacje – mówi Maciej Kowalczyk, Senior Inżynier Schöck Polska.

Obecnie za pośrednictwem witryny można również skontaktować się z doradcą technicznym Schöck. Na stronie znajduje się też wyszukiwarka produktów, która w jasny sposób prezentuje również ich zastosowanie. Dodatkowo informacje o nowych rozwiązaniach dostępnych w ofercie firmy są prezentowane na stronie startowej.

Design dopasowany do użytkownika

Obecny układ witryny Schöck został opracowany po przeprowadzeniu testów z udziałem użytkowników. Badania zorganizowano we współpracy z Hochschule Offenburg University of Applied Sciences. Śledząc ruchy gałek ocznych, sprawdzono w jaki sposób odwiedzający szukają informacji na stronie. Po analizie wyników badań dopasowano układ treści na stronie do potrzeb użytkowników – mówi Maciej Kowalczyk z Schöck Polska. Zmiany wprowadzono na wszystkich 25 stronach internetowych, w krajach, w których firma Schöck prowadzi działalność.

W przyszłości strona będzie uzupełniona o elementy multimedialne m.in.: animowane filmy prezentujące odpowiedni montaż produktów oraz filmy video dotyczące ich zastosowania.

 

aktualizacja: 2012-12-10

Dodaj komentarz

Zobacz też:

Nowa odsłona portalu stropy.pl
Nowa odsłona portalu stropy.pl Popularny wśród inwestorów portal www.stropy.pl, którego celem jest pomoc w wyborze najlepszego rozwiązania stropowego, jest już dostępny ...
Strop VECTOR z najlepszą akustyką na rynku
Strop VECTOR z najlepszą akustyką na rynku Zespolony Strop Gęstożebrowy VECTOR to innowacyjne rozwiązanie, które łączy zalety tradycyjnych systemów stropowych (typu Teriva i Filigran), ...
Bloczek akustyczny SILIKAT A PLUS od Grupy SILIKATY
Bloczek akustyczny SILIKAT A PLUS od Grupy SILIKATY Grupa SILIKATY ma w swojej ofercie bloczki silikatowe SILIKAT A PLUS, które doskonale nadają się do wznoszenia ścian o podwyższonej izolacyjności ...
Najbardziej znane marki
Materiały ścienne - ranking rozpoznawalności firm i produktów
Klub Budujących Dom


Wypełniaj ankiety i zbieraj punkty
na bezpłatną prenumeratę
i inne nagrody

  • Polecamy również
    Czas na Wnętrze Vademecum Domu Energooszczędnego ABC Budowania Dom Polski Wnętrza Twój Dom Twój Styl
Wydanie tabletowe
Budujemy Dom
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera BudujemyDom.pl i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie miesięcznika "Budujemy Dom".
W każdy czwartek otrzymasz darmowy
poradnik budowlany, a w nim:
  • aktualności z rynku budownictwa jednorodzinnego,
  • porady budowlane,
  • najciekawsze tematy z forum.budujemydom.pl,
  • zapowiedź raportu miesiąca dostępnego w serwisie
    w pełnej wersji.

Czas na wnętrze